Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Hva slags vinter-votter har dere kjøpt til barna deres som er varme, vanntette og som er lette å ta på? Har en gutt på 1,5 år og skulle hatt noen votter som er enkle å ta på.
SuperGlad Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 jeg har kjøpt votter på h&m faktisk... De er overraskende gode :-)
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 3. november 2008 #3 Skrevet 3. november 2008 Ullvotter under vanntette tynne våtter er genialt. Lett å bevege hendene kan leke med hva de vil pluss holdes tørre og varme hele dagen =0)
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 3. november 2008 #4 Skrevet 3. november 2008 har kjøpt reima sin me glidelås og for inni.. helt genial:D
Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #5 Skrevet 3. november 2008 Kjøpte også reima sine med glidelås...
Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #6 Skrevet 3. november 2008 Også kjøpt reima sine med glidelås, gode for barnet, og lette å ta på for de voksne :-)
Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #7 Skrevet 3. november 2008 Har hørt om Reima sine votter med glidelås. Men det var noen her inne som mente de ikke holdt fingrene varme. Har dere andre erfaringer, eller har dere ikke rukket å brukt dem så mye i kaldt vær?
Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #8 Skrevet 3. november 2008 Har både regnvotter og vintervotter fra reima med glidelås, regnvottene er for kalde nå, men vintervottene har holdt fingrene varme til nå, men har jo ikke vært på det kaldeste enda.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2008 #9 Skrevet 4. november 2008 Vi kjøpte votter på sunkost/life. Kjempe gode votter, med ullfor inni og vanntett utenpå Absolutt å anbefale
-ak- Skrevet 4. november 2008 #10 Skrevet 4. november 2008 jenta mi har også vintervottene til raima, kjempe lette og få på. men fikk desverre melding fra barnehagen om at de ikke holdt fingra varme, så vi er på utkikk etter nye nå... vanskelig og velge:S
Anonym bruker Skrevet 4. november 2008 #11 Skrevet 4. november 2008 jeg har kjøpt noen fra Cubus. Myk, behagelig, glideløs, lett å ta på, holder på varmen. Men de er ikke vanntette. Da må du vel ha regnvotter.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 4. november 2008 #12 Skrevet 4. november 2008 Så kjedelig at reimavottene ikke holder på varmen:( Vi har ikke fått noen tilbakemeldinger om det fra barnehagen vår, men det har kanskje ikke vært så veldig kaldt her ennå.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2008 #13 Skrevet 4. november 2008 Hestra har noen utrolig gode vindvotter med ullfor inni som er mulig å ta ut. Dete r også fine stramme- muligheter rundt håndledd og lenger oppe, samt en slags strikk til å feste rundt armen slik at de ikke mistes under lek om dem tar dem av seg. Jeg fikk ikke på snuppa mi reima vottene med glidelås pga foret var så tykt at de fylte hele tommelen, og da ble det håpløst å få inn i en søt myk liten tommel....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå