Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 .. slo den foreløpig ene tannen sin opp i overkjeven så blodet fosset ut av munnen hans. stakkars, da var både mor og barn utrøstelig... Noe spesielt jeg må tenke på vedr sår i munnen?
Rockstarmom&SuperIngrid Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Det samme skjedde har hos oss. Jeg var livredd, for det ser så mye verre ut når man blør i munnen. Men det går helt fint nå. Jeg vet ikke om det er noe spesielt du må tenke på egentlig. Jeg fikk bare beksjed om at det måtte gro av seg selv. Krydra mat får jo ikke barn uansett, så det er jo ikke noe problem. Hvis du er skikkelig bekymra for dette, så vil jeg anbefale deg å gå til helsestasjonen. Det gjorde jeg.. Vi vil jo det beste for barna våres.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #3 Skrevet 3. november 2008 Burde du ikke besøkt tannlegen dersom han slo tannen opp i overkjeven??
Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #4 Skrevet 3. november 2008 litt klønete uttrykt fra min side - men tannen nede slo et godt hakk/sår i overkjeven hvor han foreløpig ikke har noen tenner til tross for sin modne alder.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #5 Skrevet 3. november 2008 Jenta mi og tryna skikkelig, begynte å blø i munnen, jeg tok en bommulsdott med vann på for å finne ut hvor det blødde bare. Gjorde ikke noe mer med det siden det slutta å blø da, og jenta mi klagde ikke noe mer, gror som regel fort i munnen heldigvis, og så lenge ingenting spriker ordner det seg nok selv, men det er en grusom følelse når barna slår seg i munnen :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå