2 i talet Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Kommer ikke på noko vi kan ønske oss? Har klart å finne på til ungene men ikke til oss. Hva ønsker dere til jul?
anette&tutta mari :) Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Jeg har ønsket meg nye kjeler! Med non-slip-belegg og tykk bunn. Og så har jeg ønska meg dunpute og sånn fotvarmer fra Europris! Ellers kunne jeg gjerne tenkt meg espressomaskin (men det er jo så dyrt).
vipsen*en av hver* Skrevet 3. november 2008 #3 Skrevet 3. november 2008 klær, ny panne med teflon. Kaffetrakter
nygift med spire i magen nr2 Skrevet 3. november 2008 #4 Skrevet 3. november 2008 Nå ble jeg veldig nysgjerrig her... forvarmer fra Europris ? Hva er det for noe ? Hørtes ut som noe veldig behagelig - Her ønsker jeg meg gavekort på klær (siden jeg desverre har en del kilo til overs nå, og trenger nye klær).
Glad tobarnsmamma Skrevet 3. november 2008 #5 Skrevet 3. november 2008 Speilreflekskamera (men det er jo svindyrt), fine krus, gavekort på klær, parfyme, dvd, cd-er...++
Gjest Skrevet 3. november 2008 #6 Skrevet 3. november 2008 Deler til middagservicet vi samler på, støvsuger, penger til nytt gulvteppe... Snille barn;) (At mannen kan ha ei uke uten pc;-D Ny, flat mage, fine storetær, hårløs legger, en butler og to er mine personlige, dype, inderlige ønsker..Eller drømmer;-D)
Mamma med spire Skrevet 3. november 2008 #7 Skrevet 3. november 2008 Jeg ønsker meg gavekort på klær! Har kommet meg ned i str 34, noe jeg ikke har vært på snart 4år, så jeg har nesten ingenting å ha på meg:/
power puff Skrevet 3. november 2008 #8 Skrevet 3. november 2008 jeg ønsker meg rosendahl vinglass, nye hånkler til badet, middagstallerkner, nye støvletter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå