Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer ikke på noko vi kan ønske oss? Har klart å finne på til ungene men ikke til oss.

Hva ønsker dere til jul?

Skrevet

Jeg har ønsket meg nye kjeler! Med non-slip-belegg og tykk bunn. Og så har jeg ønska meg dunpute og sånn fotvarmer fra Europris! Ellers kunne jeg gjerne tenkt meg espressomaskin (men det er jo så dyrt).

Skrevet

klær, ny panne med teflon. Kaffetrakter

Skrevet

Nå ble jeg veldig nysgjerrig her... forvarmer fra Europris ? Hva er det for noe ? Hørtes ut som noe veldig behagelig ;)

- Her ønsker jeg meg gavekort på klær (siden jeg desverre har en del kilo til overs nå, og trenger nye klær).

Skrevet

Speilreflekskamera (men det er jo svindyrt), fine krus, gavekort på klær, parfyme, dvd, cd-er...++

Skrevet

Deler til middagservicet vi samler på, støvsuger, penger til nytt gulvteppe... Snille barn;) (At mannen kan ha ei uke uten pc;-D Ny, flat mage, fine storetær, hårløs legger, en butler og to er mine personlige, dype, inderlige ønsker..Eller drømmer;-D)

Skrevet

Jeg ønsker meg gavekort på klær! Har kommet meg ned i str 34, noe jeg ikke har vært på snart 4år, så jeg har nesten ingenting å ha på meg:/

Skrevet

jeg ønsker meg rosendahl vinglass, nye hånkler til badet, middagstallerkner, nye støvletter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...