Mamma's lille gull :) Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Jeg tenkte å begynne med julegavehandling nå, og er avhengig av å få gjort dette over nettet. men finner veldig få sider hvor man får faktura i pakken!! Liker å ha papirfaktura liggende i permen hjemme, er så mye lettere å holde oversikt enn å betale med kort. ser det er mange som gir pakken i postoppkrav, men det er lettere å betale når man har fått penger på konto, enn å passe på å ha nok til å betale den ut når den kommer..
Gjest det spirer og gror- Adrian&Oda Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 spørs jo litt hva du er ute etter å handle?? klær, eller leker lissom..? :-p
Mamma's lille gull :) Skrevet 3. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2008 skal handle til hele gjengen, fra babyer til gamlinger... både klær, leker, husholdning.. alt egentlig...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 3. november 2008 #4 Skrevet 3. november 2008 nelly.com har iallefall faktura.
alvamamma Skrevet 3. november 2008 #5 Skrevet 3. november 2008 Ellos.no Hm.no Laredoute.no Disse kommer jo ikke med faktura i pakken, men man handler på konto og får månedsregning. Du kan jo bare betale hele beløpet når du får første regning. Nøstebarn.no Lilledu.no Rampetroll.no Det var iallefall noen forslag...
Gummianda:) Skrevet 3. november 2008 #6 Skrevet 3. november 2008 nostebarn.no , nok200.com , laredoute.no , Og H&M nettbutikk sender faktura i pakken
alvamamma Skrevet 3. november 2008 #7 Skrevet 3. november 2008 Sniker meg inn fordi jeg kom på en til.. cdon.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå