venter nr 2... Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Hva synest dere? hvilket navn er finest? Søskenbarnet til faren, dattera til han heter AleKsandra.. Er det teit av oss da å kalle dattera vår AleXandra?
Skunk Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Synes helt greit du kan kalle dattera di for Aleksandra om det er det dere ønsker, men jeg synes personlig at Nicoline er penest av de to navnene.
venter nr 2... Skrevet 3. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2008 takk for svar. men nå var de Alexandra å ikke Aleksandra jeg ville ha:)
Skunk Skrevet 3. november 2008 #4 Skrevet 3. november 2008 Gikk litt fort da jeg leste;p Uttales likt da;) Men synes og det er finest med X. Men liker fortsatt Nicoline bedre:)
prysseluskan Skrevet 3. november 2008 #5 Skrevet 3. november 2008 Jeg liker Nicoline best av disse to.
prebs Skrevet 3. november 2008 #6 Skrevet 3. november 2008 Jeg synes godt du kan kalle henne Alexandra (skrivemåten er irrelevant, det er samme navn), men jeg foretrekker langt Nicoline av de to!
Baby<3 Skrevet 3. november 2008 #7 Skrevet 3. november 2008 ja, jeg syns du kan bruke Alexandra selvom hun andre heter det.. Jeg klarer rett og slett ikke å bestemme meg for hvilke av de to navnene jeg liker best, de er begge kjempe fine. Alexandra er tøft og kan se for meg en med mørkt hår Nicoline er søtt og tøft - ser for meg en lys jente der ja hehe... kanskje det hjalp ?? hehe...
sonne Skrevet 3. november 2008 #8 Skrevet 3. november 2008 Jeg ville ikke kalt barnet det samme som barnet til et søskenbarn, men det kommer vel kanskje litt an på hvor nært forholdet er også. Jeg synes uansett Nicoline er finest.
erteposen + 4 Skrevet 3. november 2008 #10 Skrevet 3. november 2008 Ikke teit, men det er jo sammen navnet uansett stavemåte. Liker ikke Aleksandra, men Nikoline er fint (med k er finest)
Gjest Skrevet 3. november 2008 #11 Skrevet 3. november 2008 Jeg liker Alexandra best, tenker bare på nikotin når jeg hører Nikoline, men for all del; flott navn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå