Gå til innhold

utmattet og lei, og dårlig tilretteleggelse på arbeidsplassen..

Anbefalte innlegg

Har vært sykemeldt 50 % i to måneder nå, hvor jeg bare jobber halve dager på jobben. Jobber som kunderådgiver og sitter hele dagen foran pcen..

Har slitt med ryggplager, og fant ut av at jeg ville parkere i bakgården på arbeidsplassen siden jeg bare stod der 3,5 timer. Slipper å gå 20 minutter fra parkeringsplassen hvor jeg vanligvis pleier å parkere.

Men i går ringte sjefen meg på kontoret og ba meg flytte bilen og slutte å parkere der ettersom det egentlig bare er kundene som skal få lov..

forklarte at det bare var halve dager hvor bilen min stod der, men jeg møtte ingen forståelse, til tross for at jeg enda er villig til å stå på og være heltemodig og fortsatt jobber halve dager i tillegg til at jeg er i 8 mnd på vei. Trodde arbeidsplassen var pliktig å tilrettelegge for gravide hvis de ville jobbe jeg?

Så nå må jeg fortsette å parkere 20 minutter unna, og gå 40 minutter hver dag bare for å jobbe i 3,5 timer som gjør meg utslitt..

Det som gjør meg mest sur, er at jeg VET at ei an på jobben som sliter med beina sine parkerer her hver dag fordi hun går på krykker..

Skulle jo trodd at jeg var like viktig som er gravid og jobber 50% MED ryggplager? huff.. frustrert!!

Vurderer å sykemelde meg 100 % de siste 3 ukene jeg har igjen å jobbe.. Hva mener dere?

VELDIG klageinlegg dette.. ;)

Fortsetter under...

Forklarte du sjefen HVORFOR du ønsker å parkere der? Hvis ikke, prøv det først, og hvis ikke det går så bare sykemeld deg 100%. Hvis du blir utslitt av dette så blir du det... Du må tenke på deg selv. Sjefen din kommer ikke til å takke for innsatsen den dagen du virkelig møter veggen...

Gjest Mammamoms *høygravid*

Bare hopp i det! Snakk med sjefen din en gang til, eller så bare sykemelder du deg 100%! Veldig dumt å gå rundt sånn som du har det nå. Tar på psyken også det, og nå er det tid for å tilrettelegge for seg selv, som for eksempel kan være å sykemelde seg helt.

Lykke til! :-)

Helt enig med de andre. Snakk med sjefen og skjer det ingenting, sjukemeld deg 100%, gjerne etter samtale med jordmor også.

Jeg var totalt utslitt når jeg gikk ut i sjukemelding 1 mnd før permisjon, klarte ikke lenger å glede meg over spark, ultralyd o.l. Men nå som jeg har vært hjemmme og slappet av litt er jeg på vei tilbake å glede meg til det som kommer:-)

Klart var det også et mål for meg å holde på til jeg gikk ut i permisjon, men når jeg ikke lenger orket(bekkenløsning, lite søvn, mye uvelhet) snakket jeg med lege/jordmor om hva som var best for meg.

Sjefen min og mine kollegar har ikke noe annet enn forståelse for det heldigvis, selv om de er en gjeng med mannfolk!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...