Gå til innhold

Noen som bruker p-pillen Conludag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er nemlig den jeg har fått resept på fra legen...men føler alle andre som ammer bruker cerasette (eller hvordan det nå skrives)....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg går på Conludag, ammer og er kjempefornøyd! Har hørt om så mange som har blødd i ukesvis på Cerazette og derfor spurte jeg legen om et alternativ. Hadde blødning kun en uke da jeg startet på Conludag og etter det har jeg ikke hatt noenting på 3 måneder.

Eneste lille abre er jo å huske pillen til nogenlunde samme tid bare...

Skrevet

Jeg bruker den. Ammer jeg også og er fornøyd. Har gått på den i ca 5 mnd nå og ikke hatt en eneste blødning. Legen ville heller sette meg på denne enn cerazette fordi hun hadde opplevd at så mange ammende som brukte cerazette kom tilbake til henne å klagde på forandring i melkeproduksjonen...hm...ikke vet jeg hvor sant det er. Men jeg går nå på Conludag hvertfall.

Skrevet

OK, takk for svar! :-) Fungerer denne pillen slik at vi ikke skal blø i det hele tatt altså? Jeg har ikke begynt på den enda, men bør vel begynne etter hvert..

Skrevet

Jeg har brukt den etter begge fødslene. Prøvde først Cerazette etter førstemann, men det resulterte i blødninger, kviser, dårlig humør og null sexlyst. Byttet til Conludag og da ble alt det borte.

Denne gangen brukte jeg Conludag fra ca 7 uker etter fødselen frem til tulla var 9 mnd. Ingen bivirkninger og ingen blødninger. Har nå satt inn spiral.

Anbefaler Conludag på det varmeste. Det er en minipille da, må tas innenfor samme 3 timers intervall hver dag. Jeg brukte alarmen på mobilen for å huske den.

Skrevet

Signerer her! Er kjempefornøyd. Har ikke merket noenting etter jeg begynte på den for 7 mnd. siden. Men må bruke alarmen på mobilen for å huske den gitt.

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg har også brukt conludag tidligere, og vært veldig fornøyd. Ingen bivirkninger, og mistet mensen. Eneste er at de må tas innenfor tre timer for å være sikre...

Skrevet

disse fikk jeg hos legen idag.. men jeg har angst for sånne piller...

godt å vite at noen hr bra erfaring med dem, så forsvant litt av den angsten her hvertfall...:)

d er 6 uker siden jeg fødte på lørdag som kommer..men kan jeg begynne med dem nå?

Skrevet

Ja, det er bare å begynne med en gang, selv om du ikke har fått mensen. Men de er ikke sikre før etter 7 dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...