Gå til innhold

Er QUINNY 3XL en bra vogn??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen personlig erfaring med den vognen. Liker godt utseendet, men har hørt mye negativt. Du kan jo ta en titt på www.barnevognguiden.no, der er det folk som skriver inn sine erfaringer med de fleste vognene som er på markedet. Kan jo være til hjelp hvis du er i tvil :)

Skrevet

Tror bagen er litt liten, og sportsdelen er litt smal, men vet flere som er fornøyd med den.

Skrevet

Begge mine barn har brukt bagen til de er over 8mnd gamle, så jeg synes ikke bagen er spesielt liten. Men barn er jo forskjellige.

Er sånn passe fornøyd med vognen. En fordel er at bagen sitter høyt, slik at man ikke trenger og bøye seg mye ned for å løfte opp babyen. Og sportsdelen kan settes begge veier, noe jeg synes er veldig bra.

Skrevet

NEI! Absolutt ikke en bra vogn.. Den vipper fryktelig lett bakover, og er direkte farlig å ha barnet i. Selv ved liten vekt hos barnet. Ikke kjøp den er mitt beste tips!!! Hilsen en som var veldig misfornøyd og som hadde skumle vippeopplevelser med den..

Skrevet

Jeg er enig med deg, det er en farlig vogn! Min lille gutt klarte faktisk å velte vogna da han lå oppi og skulle sove! Vil absolutt ikke anbefale den! Nå har jeg kjøpt en stødig firehjuling.

Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med den! Så lenge du passer på at du fordeler vekten på styret i forhold til om barnet ligger eller sitter er det ingen problem med velting. Jeg syns den er nett og fin, elsker at sportsdelen er smal, for da sitter barnet mye stødigere enn i store combivogner f.eks.

Bag'en passer akkurat lenge nok til at jeg uansett ville bytta vogn, nå har jeg en TFK softbag som jeg legger i sportsdelen for å gjøre den mer flat og lun:) Dessuten ser den ikke så "handicappet" ut som mange av dagens vogner gjør...

Anbefales!

Skrevet

Dette er en stasjonsvogn,altså DIGER

Skrevet

Jeg var også delvis fornøyd med vognen.

Synes den får ufortjent mye ris. Den er god og stødig som med babybaggen og har aldri opplevd at den er ustødig, når sportsvogndelen er bakovervendt. Jeg er enig i at den kan være ustødig når sportsvogndelen er forovervendt, men inntil barnet begynner å sitte den veien, så kan man jo bytte vogn.

Har funnet ut at ingen vogner er perfekte hele vognperioden. Quinnyen har mange fordeler som ingen andre 3-hjulinger har, nemlig at den har lufthjul, den er rimelig og den er god å trille.

Jeg byttet til OTH da datteren min ble så stor at hun ville sitte forovervendt. Men kommer til å bruke Quinnyen igjen til nr 2 inntil tassen er godt over 1 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...