Litho79 Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Hei. Har begynt å gi jenta mi grøt, noe hun liker godt heldigvis. Måtte begynne pga litt lite melk. Hs anbefalte å amme henne før grøten, da dette smører tarmene. Men blir hun ikke tørst av å spise grøt uten å få noe å drikke etterpå? Forsøker å gi vann, men det vil hun ikke ha. Blir litt usikker om hun får nok veske i seg, da jeg ikke vet hvor mye hun drikker av meg (er nok ikke så veldig mye på dagtid...) Føler det blir litt stress og først amme, så grøt, så mme.... blir jo mett av grøten også. Dette ble litt rotete og langt, men altså skal jeg gi henne noe å drikke etterpå grøten?
Erisa* Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Heisann! Det er jo en del væske i grøten, så jeg er ikke sikker på om det vil være nødvendig. Hvis hun får hard avføring, er det klart at det kan skyldes lite væske, men ellers er jeg ikke sikker på det. Snakk med helsesøster, du kan sikkert ringe og spørre:)
Litho79 Skrevet 3. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2008 Takk for svar. Har ikke spesiell hard avføring, litt fastere har den jo blitt, men det er vel vanlig når de får fast føde. Står på pakken at det er et fullverdig måltid. Får bare se det an, ev ringe hs som du skriver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå