Storkmor? Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Var på ultralyd i dag, akkurat startet på uke 8. Der var det ikke noe liv gitt, hadde vokst minimalt siden sist ultralyd for to uker siden. Så det blir utskrapning på Ullevål i morgen. Men jeg er ikke så veldig lei meg. Jeg har nok forberedt meg psykisk på dette, så jeg begynte ganske straks å tenke på neste forsøk i stedet. Jeg trengte ikke hoppe over en syklus heller, så da blir det raskt på'n igjen Da sitter'n klistret!
HH72 Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Huff a meg så trist! Men godt å høre at du allerede tenker framover-ønsker deg lykke til!!
Storkfrøken69 Skrevet 3. november 2008 #3 Skrevet 3. november 2008 Kjære Storkmor. Dette var skrekkelig trist lesing. Jeg synes du er utrolig tapper som allerede i dag er mentalt innstilt på neste forsøk. Det har kanskje vært lurt det at du har innvolvert deg i alle oss allerede før du ustartet prøvingen. Du har jo da fått et innblikk i hvor tøff denne reisen til tider kan være. Ikke det at dette er noe mindre trist og urettferdig, men det har sikkert hjulpet deg i forhold til å være litt forsiktig med forventningene. Jeg sender deg masse gode tanker og håper du blir like heldig med Ullevål i morgen som jeg var. De var utrolig søte. Vel, ventingen i 1. etg var ikke spesielt morsom, men fra jeg ble ropt opp til jeg dro hjem opplevde jeg bare søte snille mennesker. Ikke var det noe vondt heller. Varm klem fra meg til deg!
Pollyanna67 Skrevet 3. november 2008 #4 Skrevet 3. november 2008 Huff, dette var dårlige nyheter Storkmor! Men fint at du er ved godt mot og klar for en ny runde. Neste gang sitter spiren som spikret!
Månestråle75 Skrevet 3. november 2008 #5 Skrevet 3. november 2008 Å, dette var triste nyheter :-( Så fint at du ikke trengte å stå over en syklus. Håper alt klaffer for deg neste gang! Klem fra
ElleL Skrevet 3. november 2008 #6 Skrevet 3. november 2008 Dette var triste nyheter. Utrolig at du klarer å ta det på den måten du gjør og tenke fremover selv om du er midt oppi det nå. Lykke til i morgen og på neste forsøk. Klem,
liesje Skrevet 4. november 2008 #7 Skrevet 4. november 2008 Uff så trist å lese, Håper det går greit idag på ullevål Og lykke til på neste forsøk, fint at du kan reise igjen så raskt.
Kath:) Skrevet 4. november 2008 #8 Skrevet 4. november 2008 Ååå , dette var trist! Vet akkurat hvordan du har det.! Det å få barn kan ta tid.. Men du ble jo lett gravid da, og du blir sikkert det igjen snart skal du se! Da blir det en sterk liten krabat! Lykke til! Trøsteklem fra
Daydream Skrevet 4. november 2008 #9 Skrevet 4. november 2008 Nei, så trist Får håpe det blir neste gang. Lykke til !!
Eira2010 Skrevet 4. november 2008 #10 Skrevet 4. november 2008 Uff, dette var leit!! Men godt du er ved godt mot og klarer å tenke fremover! Krysser fingrene for at det blir full klaff på neste forsøk med en sterk spire som vil bli boende ni mnd! Lykke til! Klem
kaje Skrevet 4. november 2008 #11 Skrevet 4. november 2008 Stakkars deg, det måtte være forferdelig etter å ha sett liv i uke 6 :-( Men det er jo godt du klarer å se positivt på neste forsøk så raskt. Lykke til og en stor trøste klem til deg.
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 4. november 2008 #12 Skrevet 4. november 2008 Uff, så trist og tomt...Føler virkelig med deg, jeg vet hva du går igjennom.. Håper utskrapingen gikk greit idag - ta godt vare på deg selv og gi deg litt tid til å sørge over det som aldri ble. Håper virkelig du lykkes igjen snart :-) God klem fra
Tjorven1 Skrevet 5. november 2008 #13 Skrevet 5. november 2008 Hei så leit og trist... kondulerer! Håper utskrapningen gikk bra, og at hormonene begynner å stabilisere seg. God du er ved godmot - forsett med det :-) Lykke til videre.
Magstar Skrevet 8. november 2008 #14 Skrevet 8. november 2008 Dette var utrolig trist nyhet. Huff, vennen føler virkelig med deg. Du hadde vel dine misstanker siden de ikke så hjerte slå sist. Lykke til med neste runde, den sitter nå ser du : ) God helg.
Storkmor? Skrevet 9. november 2008 Forfatter #15 Skrevet 9. november 2008 Kjære alle sammen, tusen takk for alle kjempekoselige meldinger, det varmer veldig! Utskrapning gikk fint, og bortsett fra en utrolig gjenstridig forkjølelse, har jeg det bra. Synes det er veldig lenge å vente 4-6 uker på mensen, og frykter at min pco skal forsinke syklusen ytterligere, men håper det går som en vind. Er mer enn bittelitt motivert for neste forsøk, kjenner jeg Dere som har hatt MA - hvor fort kom mensen tilbake?
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 9. november 2008 #16 Skrevet 9. november 2008 Godt å høre at du er på beina igjen og ved godt mot !!! Jeg fikk mensen 5 uker etter utskraping, men det er jo veldig individuelt, mest vanlig er at det tar 4-6 uker før en er i gjenge igjen.
Magstar Skrevet 12. november 2008 #17 Skrevet 12. november 2008 Jeg fikk mensen akkurat 4 uker etter SA/MA (de klare ikke bestemme seg for hva jeg hadde) Jeg heier og krysser alt jeg har for deg. En søt liten mini Storkmor vil vi ha : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå