♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 vi bruker pampers baby-dry. super fornøyde med disse. aldri hvert lekasje av noen slag. har prøvd libero men syns di er så klumpete å stive...
Gjest Skrevet 3. november 2008 #3 Skrevet 3. november 2008 Jenta mi er 7.5 mnd gammel, og jeg har frem til idag brukt Libero, har ikke hatt noe lekasje, men føler de er veldig klumpete! Hun begynner å bli veldig aktiv av seg nå, så tenkte jeg skulle prøve en pakke med Pampers, bare for å se=) Føler at de sitter bedre på henne.
Kamilla, Daniel&Sanne Skrevet 3. november 2008 #4 Skrevet 3. november 2008 Her bruker vi libero. Valgt det fordi det lakk mye med pampers da vi brukte det på gutten vår. Nå er det selvfølgelig litt forskjell på gutt og jente. Jenta her er bare syv uker også da.
1baby,og 1 spire Skrevet 3. november 2008 #6 Skrevet 3. november 2008 Vi har brukt begge deler ,men mest pampers da disse ikke er så store og klumpette.Har aldri vært plaget med å lekke fra noen av slaga.Hun er 7.5 måned
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 3. november 2008 #8 Skrevet 3. november 2008 jenta mi er også 7,5mnd og har altid brukt pampers. hun er også veldig aktiv på gulvet, bruker også activ fit.
Erisa* Skrevet 3. november 2008 #9 Skrevet 3. november 2008 Libero her også. Prøvde Pampers, men de satt ikke så godt, og så bor vi nært to Kiwi-butikker, så da er Libero greiest:)
Glad tobarnsmamma Skrevet 3. november 2008 #11 Skrevet 3. november 2008 Bruker Libero, og er veldig fornøyd. Synes det lukter så tiss når hun bruker pampers...
Gjest Skrevet 3. november 2008 #13 Skrevet 3. november 2008 Pampers. Synes libero er så klompete og tykke.
tussemor <3 <3 Skrevet 3. november 2008 #14 Skrevet 3. november 2008 Vi bruker pampers. Brukte libero de første ukene, men de ble for tykke og klumpete. Etter hvert som jenta blir mer og mer aktiv synes jeg det er en fordel å ha en tynn og mykere bleie som er enklere å bevege seg i
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 3. november 2008 #15 Skrevet 3. november 2008 Libero!! Pampers klistrer seg fast i rumpestumpen på snuppa, så de bruker vi ikke med mindre det er krise! Ikke hatt noen lekkasjer enda, men frøkna er jo bare 2,5 uke gammel, så det kommer vel etterhvert
tussemor <3 <3 Skrevet 3. november 2008 #16 Skrevet 3. november 2008 Jeg har hørt flere som sier dette, men at det er denne nyfødt bæsjen som setter seg fast, og etter hvert som avføringen blir fastere, vil den slutte å sette seg fast Har venninner som bruker libero den første mnd, og går så over til pampers...
Gjest Skrevet 3. november 2008 #17 Skrevet 3. november 2008 Libero. Har aldri brukt pampers på hverken henne eller broren. men det er nok fordi jeg var dagmamma for to jevngamle jenter for en tid tilbake.Hun som brukte libero tissa seg aldri ut, mens hun som brukte pampers gjorde det titt og ofte. Men det kan jo være tilfeldig da
Nordhagenjentene :) Skrevet 3. november 2008 #18 Skrevet 3. november 2008 Vi brukte Libero til hun var nesten 4 mnd, da byttet vi fordi jeg synes det lukter så veldig tiss av Libero sine. Nå synes jeg Pampers sitter mye bedre på, de er mindre mellom bena, MEN pappa'n he rer ikke så glad i å stramme over magen, så noen ganger har det gått gjennom bæsj. Det er bare bittelitt og om morgenen når bleia er full av tiss fra før. Så mor maser på far og vi vasker pysjer annenhver dag. Men likevel beholder vi Pampers; de er mindre klumpete og lukter mindre! (Vel... de har en annen lukt, men ikke så gjennomtrengende tisslukt)
Ranveig R Skrevet 3. november 2008 #19 Skrevet 3. november 2008 Verken eller. Har brukt tøybleier heile tida og kunne ikkje vore meir fornøgd ) Brukte tidlegare pampers om natta (pampers er billegare enn libero, i alle fall om ein kjøper dei store pakkane på Rema 1000), men jenta vår fekk då eksem på baken. Det forsvant ikkje før vi begynte å bruke tøybleier heile døgnet.
It's all about me Skrevet 4. november 2008 #20 Skrevet 4. november 2008 Libero. Testet Pampers selv jeg alltid har brukt Libero på storebroeren også, men Pampers fikk hun utslett av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå