Gå til innhold

jaja, da er jeg tilbake her....igjen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk utført icsi desember i fjor og fikk ei nydeli jente for 9 uker siden. Skal mest sannsynlig starte på nedregulering neste mnd,... og uttak/innsetting over nyttår.

Gleder meg og håper det klaffer igjen, men ser mørkt på hormonperioden i hele 5uker...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig vi er flere:-) Skal ha fryseforsøk første uka i desember, gutten min er 4 mnd og 1 uke gammel! Spreke vi er altså, hehe:-)

Skrevet

Hallo!

Lurer på om dere har sluttet å amme siden dere allerede nå kan gå på et nytt forsøk? Jeg har en på 6 mnd og vil starte på metformin så snart jeg er ferdig med amminga, men har lyst til å amme en stund til.

Jeg har 7 års aldersforskjell på de to andre, og håper nå på to tette. Det håpet jeg på sist også, men da gikk det altså 7 år......

Lykke til begge to.

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Oi dere er virkelig på hugget ;-)

Jeg vet ikke om jeg orker å gå igjennom flere forsøk jeg.... Sliter med birvirkniger på forsøkene og i tillegg så hadde jeg et tøft svangerskap så vet ikke om jeg tør rett og slett :-(

Blir veldig imponert over dere som er så tøffe altså!

Lykke til!

Skrevet

Hei=)

Vil gjerne bli ferdig med barna nå, før ej entrer inni 30 årene..

Og hadde et greit svangerskap og en fantastisk opplevelse med keisersnittet og var i tipp topp form raskt etterpå (ute på tur 9 dager etter) og er kommet ned i startvekt igjen, så da er jeg klar.

Ammer ikke lenger og skal ikke gjøre det med nestemann (mislykket med begge barna mine) og mensen er på plass igjen så da er vi klar.

Har hatt kontakt med Hausken igjen og de sier jeg kan starte opp igjen.

Så venter på klar signal i forhold til syklusdag 20 så starter vi atter en gang=)

Skrevet

Jeg ammer ikke, fikk det ikke til:-( Så pumpet bare de tre første ukene. Mensen har jeg aldri hatt så for oss var det bare å starte opp. Jeg hadde veldig kraftig bekkenløsning i svangerskapet, helt fra uke 8 og var mye sykemeldt. Hadde og endel blødninger i begynnelsen. Mannen og jeg har alltid hatt lyst på to tette, så en eller to til etter etter 3-5 år! Jeg har heldigvis 4 egg på frys så slipper det meste av hormoner, og syntes ikke fryseforsøk er like slitsomt. Men jeg er ikke klar for ny runde ivf enda, det var veeeldig tøft for meg med overstimulering og forferdelig vonde uttak, samt masse birvirkninger av medisinene. Men tar det litt som det kommer. Kanskje vi venter noen mnd med det om ikke frysegga blir til baby.

Til bjørnen Collargol:

Jeg er også på mange måter ikke helt klar enda, tenker jo mye på hvordan det kommer til å bli og hvordan svangerskapet kommer til å gå, samt fødselen....Men tenker jeg bare må hoppe i det. Har noen ekstra bekymringer (selvsagt langt ifra så mye som deg), har jo leiden mutasjon og måtte ta blodfortynnende og ha ekstra oppfølging hele svangerskapet, hadde en tøff fødsel som endte med haste ks. Men har tenkt såpass at jeg må jo gjennom både forsøk og svangerskap uansett for å få de barna jeg ønsker, og de bekymringene vil være der uansett om jeg venter. Men jeg er redd, og gruer meg og! Samtidig som jeg gleder meg utrolig masse til å kjenne spark og ha den fine magen, og få enda en liten mirakel baby:-) Håper du og tør prøve igjen, håper du kommer tuslende inn på ass befrukting om ikke så alt for lenge:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...