Gå til innhold

Privat UL i Stavanger/Sandnes

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har tenkt å bestille time for tidlig UL hos Karin Utne på Bryne-har hørt mye bra om henne! Var hos Rune Braut sist på ordinær UL, og håper jeg får han denne gangen også. Han er kjempeflink og hyggelig! Men da fikk jeg som sagt henvisning, vet ikke om han tar imot privatbestillinger.

Hei

De har rett ang Rune Mork Braut, han må du ha henvisning for å komme til. Men jeg har vært to ganger hos Kari Utne på Bryne, hun er kjempekjekk og har hvertfall funnet det hun skal hos meg =)

Hun tar 500 kr for en time, og det er ikke lang ventetid. Hun har kontortid tirsdag og onsdag hver uke, da kan en bestille UL. Kari Utne tar deg også inn fra uke 13 for å bestemme kjønn;) Det er jo ikke garantert, men lov å prøve seg =)

Det er også kommet en ny jordmor på Orstad i Klepp kommune, men jeg vet ikke hva hun heter.....tror hun hører til Orstad Legesenter.....?

Lykke til, det er ååååhhhh, så gøy med UL!!!

Jeg var på Mamma Stork i Stavanger, og der var det helt fantastisk! Levende lys, skikkelige lakner, god tid mer erfaren jordmor og alt var veldig trivelig. Der tar de og 500 kr for timen. Kan så absolutt anbefale dette! Det ligger ved siden av Mexico i vågen:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...