Gå til innhold

Guttenavn: Benjamin, Ludvig eller Jonathan? Jentenavn: Sofie\a, Mia eller Mia?

Anbefalte innlegg

Hei! Beklager at jeg ikke har væt he på en stund nå, men internett har ikke virket!:0 Nå har vi altså tre gutte+jente navn det står i mellom.

Synes Ludvig, Benjamin og Jonathan er så utrolig nydelige guttenavn. Er så vanskelig og velge!

Hva er finest? Hvilke står best til Sofie\a og Mie\a?

Når det gjelder jentenavn er det egentlig litt enklere. For hvis vi velger SofiA blir det Mie. Hvis vi velger SofiE blir det Mia:P

Tusen takk på forhånd, dette er den avgjøende "runden"!:):)

Så hva er da finest? Sofie eller Sofia? Mie eller Mia?

Fortsetter under...

Liker ikke Benjamin. Ludvig og Jonathan er veldig fine begge to. Sofia og Mie er litt mer uvanlig enn Sofie og Mia.

Synes kanskje Jonathan, Sofia og Mie klinger best sammen, det samme med Ludvig, Sofie og Mia.

Lykke til!

Å herlighet, holder på og bli gal! Trodde vi bare hadde tre jentenavn det sto i mellom men neida!

Julia og Maia glemte jeg jo! Det er så utrolig vanskelig!

Sofia, Maia og Jonathan?

Julia, Sofia og Ludvig?

Sofia, Mie og Jonathan?

Sofie, Mia og Benjamin?

Sofie, Mia og Jonathan?

Julia, Sofie og Ludvig?

Sofie, Maia og Benjamin?

Oi, oi, oi vi står helt bomm fast!

Trenger hjelp!:0

Annonse

Foretrekker Sofia framfor Sofie, men foretrekker også Mia framfor Mie. Enig i at det blir feil med Sofie og Mie sammen og Sofia og Mia.

Hvis dere velger å bruke Sofia ville jeg valgt Jonathan og Julia på de andre to, men hvis dere velger å bruke Sofie ville jeg valgt Ludvig og Maia.

Syns helt klart kombinasjonen Ludvig, Sofie og Maia passer best til Stine og Petra.

Annonse

Jonathan! Søtt og tøft navn :) Benjamin er også ok.

Veldig glad i Sofie! Men skjønner ikke helt hvor Mia/Mie kommer inn?

Er det snakk om å navngi to søsken Sofie og Mia (evt. Sofia og Mie)?

For meg blir både Mia og Mie kallenavn, på nettopp Sofie, så ville ikke brukt det på søsken. Det blir for likt..

Hei igjen!

Du skjønner Maya at jeg venter trillinger to jenter og en gutt!

Tror vi må trekke fra Benjamin, det er nydelig det også men tror det skal stå mellom Ludvig og Jonathan;-) Må jo bestemme oss en gang, og det navnet kan vi evt. "ha til overs" til en evt. annen gang...

Når det gjelder jentenavn, er vi ganske sikker på og velge SofiE, altså ta bort Mie.

Da står det mellom:

SofiE

MiA

Maia

Julia

Jeg liker best - Sofie, Maia og Jonathan. Synes det er fint når navn på søsken slutter på forskjellig bokstav, og jeg er enig i at Mia/e og Sofia/e blir for likt på søstrene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...