Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Ikke ofte jeg er så glad for å få mensen! Men nå er jeg jammen glad gitt! Var skikkelig nedfor i helga og tidligere i dag og antydet at det kanskje var pms, men gadd ikke å tro på noe som helst... NÅ kom tanta med et smell! Fikk skikkelige magekramper og dritvondt i korsryggen bare på 10 min her og tenkte jeg skulle ta en tur på do for å sjekke; og der var tanta kommet gitt:) Nå kan jeg endelig begynne på ny runde pergo og bestille ny time til gyn om 2 uker. Egentlig ville gyn ha meg inn på syklusdag 10-12, men det får forhåpentligvis holde med dag 15 (det er kun mulig å komme til min gyn på mandager) Uansett så ser jeg mye lysere på ting nå. Endelig kan jeg få tatt en skikkelig prat med gyn igjen og planlegge veien videre! Blir jo helt snål av å gå å vente og vente til ingen nytte slik som jeg har gjort de siste par ukene.....
Mikkemafian Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 La det være siste gang du ser henne på en stund:))
Dodlimammatil2 Skrevet 4. november 2008 #3 Skrevet 4. november 2008 hehe, må le av overskrifta di men jeg forstår deg så godt hehe, ja la det være siste gang på lenge du ser henne som trilletralle sier hihi
Lykkebabis! Skrevet 4. november 2008 #4 Skrevet 4. november 2008 Skikkelig hipp hurra for deg! Jeg er faktisk misunnelig. Jeg håper jeg snart kan annonsere noe lignende, du....jeg venter stadig. Grrrrr. Men jeg er oppriktig superglad på dine vegne - kom deg videre nå! Go go! Jeg heier masse på deg.
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 4. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. november 2008 Jo jeg ser komikken i overskriften jeg også nå he he. Men jeg ble bare så glad over endelig å være i gang igjen jeg da. Håper virkelig det blir siste gang jeg ser noe til tanta på et par år:)
kirsty*2barnsmamma Skrevet 9. november 2008 #6 Skrevet 9. november 2008 Lykke til denne syklusen Maddemor. Krysser for deg!! Klemmer!
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 10. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. november 2008 Jo tusen takk:) Jeg håper jo i det lengste, men tør ikk eå håpe på så mye ennå. Skal til gyn på mandag om 1 uke for å seom EL har skjedd eller kommer til å skje. Vi kommer i alle fall ikke til å sløse bort denne pp så når vi skal på kjærestetur til Ungarn i helga (uten barn) så skal vi nok få lagt inn noen aksjer i fall EL skulle skje i helga. Krysser fingrene for dere også! Hvordan går det Cie? Fortsatt ikke fått mens? Hvordan er det med deg da Kirsty? Hva skjer? Stor godklem fra meg:)
Lykkebabis! Skrevet 11. november 2008 #8 Skrevet 11. november 2008 Hei Maddemor - lykke til med prøvingen - jeg må ENDA vente på tr. Utorlig frusterende du....nå er det pokker meg hele syv uker siden sist. Er det mulig? Men det er det visst. Har hatt to akkumpunktur timer de siste to ukene for å få fart i sakene, uten hell...så nå gir jeg litt opp. Hun skjønte ikke noe, sendte meg først for å få tatt blodprørve for å sjekke at jeg ikke var gravid siden puls etc var veldig gravid....., og når jeg fikk konstantert at hcg nivået var under fem (hadde ma i semptemer - lenge siden nå) fikk jeg da skikklig dose med nåler etc for å sette ting i gang. Men det funker ikke denne gangen. Har alltid hatt veldig bra effekt, pleier å ta timer fra jeg går fra henne til tr er på plass. Men nå er det totalt stopp. Såååååååå fryktlig frustrert. Lurer på om jeg må gi opp et par måneder og se om det ikke går seg til. Tips og trøst mottas med stoooooor takk! Lykke lykke lykke til med EL og helgetur!
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 11. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 11. november 2008 Takk for det Cie:) Men uff, går du og venter på tr fortsatt? Mitt tips er rett og slett å få primolut for å få igang mensen igjen, men dersom du vil ha noe mer alternativt er det jo mange som har hatt hell med fotsoneterapi. Ellers har jeg dessverre ikke mange tips å komme med.... Håper tanta dukker opp sanrt slik at du også får satt igang igjen! Krysser fingrene for deg Cie! Stor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå