babygullz <3 vilde Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Har en sånn "runde" her jeg bor og d tar ca 40 min å trille rundt den... Hvis hun sover fremdeles når vi kommer hjem lar jeg henne ligge litt i vogna si ute før jeg tar henne inn og vekker henne.. men hvor lenge maksimum kan jeg ha henne ute? Det er jo ikke minusgrader ute men ligger bare på 1-5+grader...så d er jo kjølig!
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Så lenge det ikke er 10 minusgrader kan du ha henne ute hele dagen om så er ;o) Bare kle på henne etter forholdene )
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 3. november 2008 #3 Skrevet 3. november 2008 Hei hei babygullz, og grattis m Vilde Alexandra=) Hmm.. vi går på tur i minusgrader også vi! Kan jo ikke sitte inne og kope hele vintern heller;) Har hørt at d er helt greit å ha de små ute, så lenge d er varmere enn 10 minus (og d er d jo en god stund til blir aktuelt..). Bare å kle på dem godt, og passe på at d ikke blåser inn i vogna, da vind visstnok er verre for de små enn kulde! De ligger jo så godt skjerma inne i vogna si, og m teppe foran går d vel bra vil jeg tro=) Men enig, brrrrr, d har virkelig begynt å bli kaldt nå, jeg vurderer strømpebukse til meg selv allerede nå..heh
babygullz <3 vilde Skrevet 3. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. november 2008 Ok=) så bra da=) Har nemlig hørt så mye forskjellig her=p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå