Gå til innhold

Lokaler i Tromsø

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om noen usedvanlig flotte lokaler i Tromsø? Har liksom ikke lyst å leie en sliten kantine....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Havna hotell i Breivika!! har ikke vært der selv, men vet om noen som har hatt det der.. :)

grende hus ....

tenkte du på i byen eller utenfor byen???

Skrevet

hmm...skal sjekke det! takk :)

Tenkte primært i byen, men har vært inne på tanken med sommarøya, men er redd for at det kan bli veldig dyrt. Har du peiling?

Skrevet

Hmmm... hakke peiling på sommerøya, men da må du huske å tenke skyss eventuellt overnatting.. :)

hva med der nede i tromsdalen, ved båthavna, der er det god parkering også.. og nært til alt, å ingen naboer... har ikke vært der heller altså, men vet om noen som har hatt julebord der, Husk at man frecher det jo opp med egen pynt..

fjell heisen går også ann.. det har jeg lest om en gang.. :)

Skrevet

Bikuben er vel koselig? Tror man må bestille i goooood tid i forveien. Ellers er jo sommarøya fantastisk! Men der må du nok ha overnatting til gjestene og det kan jo fort bli dyrt. Eller du kan satse på at de dekker det selv. Lykke til!

Skrevet

Hva med "Perminalen" på Sydspissen?

Skihuset på øya er nylig opp-pusset og utvidet.

Swingeriet midt i byen, Storgata.

Jeg har ingen aning om priser altså

Skrevet

Tusen takk for tips! Skal se hva jeg finner ut! :)

Skrevet

Tror det fineste du kan få er bikuben selskapslokale i byen. Ellers er jo grand hotell fint, og kanskje de andre hotellene er bra også.

Husk på at de fleste lokalene i byen tar mellom 40 og 60 gjester. Bikuben har plass til 60, men da er det trangt.

Har nylig selv bestilt selskapslokale, og her er de jeg fant som aktuelle.:)

*Frimurerlogjen

Vanvittig staselig bygg, har ikke vært inne selv, men tror det er det fineste i Tromsø. Fikk ikke leie det, men dem har leid ut tidligere..

*Skytterhuset i Tønsvika

plass til 150 gjester uten problem. Ser ganske bra ut, lys parkettgulv, men umalte panelvegger. Kjøkken, et stort lokale, et lite rom, 2 toaletter, en dusj, bredt inngangsparti, godt opplyst utenfor og 3 flaggstenger, god perkeringsplass og ingen naboer.

*Bikuben selskapslokale

Var utleid på min dato..

*Båthavna i Tromsdalen

plass til rundt 50, tipper jeg. Ikke noe særlig fint, men man kan vel ordne mye hvis man er kreativ.. IKKE barnevennlig, evt barn må holdes under kontinuerlig oppsyn!

*Kysten

Ved leie av kafeen må du leie kjøkkenpersonale også, og trolig kjøpe mat og drikke gjennom dem også. Kafeen ser helt ok ut. Dem leier også ut et lokale innenfor kafeen, der er det plass til kanskje 40. Men har sikkert ikke kjøkken der..

*Forskningsbygget ved UNN

Der må du kjøpe mat gjennom tromsprodukt. Hørt det er bra der.

*Perminalen, eller hva det nå heter, det hotellet på sør sida..

Ikke særlig fint, etter min mening. Sliten kantine

*Skihytta

Tror det var i nærheten av tromsøhallen, ikke så pent..Plass til ca n80, tror jeg.

Så er det også et på tromsdalen sida, men deet var bare plass til 40 der.

*Fiskerestauranten

eller en av de andre fine restaurantene. Fiskerest. kan ta opptil 100 gjester, men da er det stappfullt.

*Emmas drømmekjøkken

Øverste etasje leies ut til arrangement, men du må selvfølgelig kjøpe alt der da, og det er bare plass til 40 gjester.

*Sommarøya

*Bygdehus på kvaløysletta

Når skal du gifte deg?

Skrevet

Oi så hyggelig med så mye bra forslag! Tusen takk for at du tok deg tid til dette :) Skal gifte meg i oktober 09. Du?

Har foreløpig ikke gjestelisten klar, men renger med vi blir rundt 80 stk. Kirken er booket, men er liksom litt værre med lokale... har ikke lyst å føle at vi må pusse opp før det skal brukes...

Har vært i bryllup i frimurerlosjen, er kjempeflott men er negativ ting. Det går over 2 etasjer. Litt kjedelig ettersom gjestene blir oppdelt i grupper, men ellers et helt nydelig lokale :)

Må vel kanskje bare ta meg en ringerunde....

Skrevet

Bare hyggelig! :) Spurte selv om det samme her inne, og fikk mange svar, så hjelper gjerne andre:)

Jeg skal gifte meg i august 09, og har booket skytterhuset i Tønsvika. Er veldig godt fornøyd med det, selv om det ikke er kjempe staselig. Men det er pent, høyt under taket og som jeg sa bredt inngangsparti, det syns jeg er et veldig pluss. Og toalettene ser fine og "rene" ut, ikke nedslitt. Det er også bardisk der.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...