Gå til innhold

GRAVID!

nr 2 gull i magen-juli 12

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag fikk jeg svar på det vi har lengtet etter i 3 år, blodprøven viste positivt!!! Hadde hcg på 164, alt over 100 skulle være bra.

I oktober har vi 3 års "jubileum" som prøvere. Har aldri før fått positiv test! Klarte det på 5 delt fryseegg..

Eneste symptomer er litt ømme bryster, noe som jeg kan få i ny og ne.

Ønsker all lykke til alle sammen!!!!! Det ER Håp!!

Stor klem fra glade meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse!!!! Lykke lykke til!!!!

Skrevet

Åh:) Gratulere så masse til dere:) Er du langt på vei nå da?

Fant selv ut i går at jeg var gravid. så vi går en spennende tid i møte:)

Stor klem

Skrevet

Gratulerer til deg også!

siden jeg har vært gjennom ass.befruktning, vet jeg nøyaktig dato. Jeg er 4 uker på vei, med termin 13. juli:) Du da?

Jeg er førstegangsfødende og 30 år.

Skrevet

Hurra for deg!

Er det ikke herlig :) Vi hadde nylig "toårsjubileum" og fikk for første gang positiv test på onsdag/torsdag. Er litt usikker på om det til slutt ble IVF eller ICSI som satt - vi gjorde begge deler og endte opp med to firedelte som ble satt inn...

Jeg lurer fælt på hvordan terminen regnes ut - og hvor langt jeg er på vei, skjønner ikke helt hvordan det skal regnes ut når mens og alt har blitt forskjøvet.. Er det 38 uker fra befruktning eller..?

Tipper vi ligger ganske likt i løypa.. Hadde uttak 14.10 og innsett 16.10 jeg. Jeg er også straks 30 :)

Hvordan er formen din?

Skrevet

Tusen takk snartkomplett:)

Er snart 5 uker her jeg:) Termin (ut i fra babyverden) den 11.juli

Er førstegangsfødende her også, men "bare" 20 år:)

Gleder meg veldig til tiden fremover:) Så bra at det endelig klaffet for dere:) Gleder meg å høre. Stor klem

Skrevet

Blodprøve ble positiv i dag:-). Nå jeg så overlykkelig. Har termin. 15.Juli Gratulere alle sammen!

Skrevet

Heisann;) jeg er også 20 år og har termin ut fra babyverden den 10.juli, og er førstegangsfødende:)

er overlykkelig;) hvordan er dere i formen?

Skrevet

Gratulere så masse:)))))

Jeg måtte også ty til ass. befruktning,,,å ENDELIG er jeg gravid.

2 år sia jeg sluttet med p- pillene,,,så må innrømme att gledetårene rant, da jeg testet positivt.

Til meg gikk det på første forsøk,,å ska inn på ultralyd neste uke. Er da i uke 7.

Er utroli spent,,er jo mitt første barn dette.

Klæm fra mæ

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...