nr 2 gull i magen-juli 12 Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 I dag fikk jeg svar på det vi har lengtet etter i 3 år, blodprøven viste positivt!!! Hadde hcg på 164, alt over 100 skulle være bra. I oktober har vi 3 års "jubileum" som prøvere. Har aldri før fått positiv test! Klarte det på 5 delt fryseegg.. Eneste symptomer er litt ømme bryster, noe som jeg kan få i ny og ne. Ønsker all lykke til alle sammen!!!!! Det ER Håp!! Stor klem fra glade meg.
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Gratulerer så utrolig mye:-)))))) Velkommen inn her til oss:-)))))))) Jeg fikk min aller første positive test 10.09 og er allerede 12 uker nå til onsdag:-))) Masse lykke til:-)))
Nøtt Skrevet 3. november 2008 #3 Skrevet 3. november 2008 Gratulerer! Så fantastisk! Og velkommen inn hit. Hjelp oss å holde liv i dette forumet! :-)
nr 2 gull i magen-juli 12 Skrevet 3. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. november 2008 takker:) hvor langt er dere på vei her inne da? har fulgt med før, og ser at det ikke er så myye aktivitet her nei.
Liljen venter tvillinger Skrevet 7. november 2008 #5 Skrevet 7. november 2008 Gratulerer så mye! og velkommen hit!! Jeg er litt over 8 uker på vei, holder meg mest inne på tvillinger/flerlinger, men siden jeg er en gammel sliter har jeg en fot i hver leir :-) Prøver siden 2002 med aktiv/passiv prøving om hverandre. For det meste ikke hjelp, da vi ønsket å få det til naturlig, og de siste årene endel pergokurer med pauser innimellom. Har prøvd den "slapp-av-teorien" for det meste, men nå er alderen sikkert på min side :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå