Gå til innhold

Noen av deres babyer på 13 mnd som ikke går enda?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns jenta mi er litt treg,eller er hun ikke det? med å gå altså. Men hun krabber og går rundt bordet og møbler

Skrevet

Ikke noe å stresse med ennå! :)

Sønnen min gikk ikke selv før han var femten måneder - rett og slett fordi han er en liten kontrollfreak som ikke slapp seg før han var heeelt sikker på at han var stødig. Så slapp han jo også å falle noe særlig da han begynte å gå da. Hadde full kontroll. :)

Unger er forskjellige, og det er helt greit. Jenta di går når hun er klar for det. Hun ser ut til å være helt i rute, ut fra det du skriver. :)

Skrevet

OK. det er bare andre som maser med det,bla. besteforeldre. Går hun ikke ennå da også videre..

Skrevet

Jenta mi er snart 16 mnd og går ikke ennå, men står og balanserer uten støtte. Hun har alltid vært litt bak de andre i barselgruppa motorisk, men har tatt det igjen i humør og snakkesalighet :-)

Skrevet

Snuppa småjekk når hun var 13 men mer skikkelig når hun var 14 mnd =)

di sier jo at gjennomsnittet går ikke før 14 mnd =)

så er ikke noe å uroe seg over, helt normalt =)

Skrevet

jente mi begynte å gå for enuke siden og ho ble 1år den 8 okt . ho ar vært tidlig ute med alt. så det var ikke noe sjokk

Skrevet

Lillegutt her er 13 mnd til helgen, han går heller ikke ennå.

Skrevet

Gutten min er 13 mnd og går ikke enda. Han prøver selv å synes det er kjempemorsomt de får skrittene han får til før han mister balansen å deiser i bakken.

Jeg tror han vil være treg med å gå, han har hatt vann i mellomøret i utallige mnder å det har jo innvirkning på balansenerven. Så her venter jeg ikke i det heletatt på at han skal gå :-)

Storesøsteren var 13 mnd, 1 uke å 1 dag da hun slapp taket. Hun hadde ikke prøvd noe særlig før hun en dag slapp å gikk som hun ikka hadde gjort annet :-)

Skrevet

Det er vel strengt tatt normalen at ungane ikkje går aleine når dei er 13 mnd? Alt mellom 12 og 18 mnd er vanleg, men 14-15 mnd er snittet.

Guten vår var gjennomsnittleg, gjekk eit par dagar etter 14 mnd. Lillesøstera blir nok seinare enn snittet, ho fyller 1 år i morgon og kan ikkje krabbe enno...

Skrevet

Mini her er 14mnd å går ikke enda. Men han krabber i ei sinnsyk fart og klatrer over alt!! så barnehagen sa at han er veldig flink motorisk selv om han ikke går. Han går bare rundt bordet, å holder seg i kanten. Vil heller ikke gå visst vi holder han i armene, da bare vrir han seg unna å skal ned på gulvet for å krabbe.

Skrevet

Lou gikk ikke før hun var nesten 15 mnd. Ta det med ro, opp til 18 mnd er innen normalen.

Skrevet

Jenta mi er 16 mnd og går enda ikke, ikke stress med det før 18 mnd. De går når de er klare:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...