peach Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Noen som har lavt stoffskifte (behandet eller ikke) og har fått pergokur? I så fall har det blitt noe positivt resultat
Dodlimammatil2 Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 Hei, jeg hadde noe lavt stoffskifte men uten medisiner, og fikk pergo. Ble gravid på første runden av pergo med tvillinger, så det var faktisk det som skulle til!!! Har fått medisiner nå etter at jeg ble gravid, og øker dosen nesten hver gang jeg er hos legen. Masse lykke til :-)
Liljen venter tvillinger Skrevet 7. november 2008 #3 Skrevet 7. november 2008 Ja jeg fikk påvist et noe lavt stoffskifte og gikk på medisiner i mange år, og fikk pergokurer. Ble ikke gravid av den grunn. TIl slutt kuttet jeg ut medisinene (levaxin) og er nå blitt gravid uten levaxin. Jeg skal til kontroll hos fastlege, og da skal vi ta stoffskifte prøve for ordens skyld, men hvis det kun er litt lavt, skal jeg ikke medisineres. Mange som har litt lavt stoffskifte som ikke engang vet det og som har fått barn. Kroppen er tilpasningsdyktig, og det er ikke sikkert at det trenger å bety noe for din del at ditt stoffskiftet er lavt. Lykke til!
peach Skrevet 13. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. november 2008 Takk for svar! Ser dere begge er gravide med tvillinger, så spennende! Gratulerer! Jeg får bare krysse fingrene jeg også da
Gjest Skrevet 14. november 2008 #5 Skrevet 14. november 2008 jeg har lavt stoffskifte.. bruker bare stoffskifte medisiner... klarer å bli gravid på det.. men slite xtra pgr en abort da jeg var 15. nå er jeg 20 :S:S: flere som sliter pgr lavt stoffskifte tydeligvis. hva er pergokur??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå