Gå til innhold

Føler meg veldig ikke-gravid

Anbefalte innlegg

Jeg vil så gjerne føle at det er noe som skjer inni meg. Jeg har ingen symtomer på graviditet utenom at mensen ikke eksisterer og testen var positiv. Har jo vært på kontroll og alt var greit, men føler ikke at jeg får noe ordentlig bekreftelse.

Hjalp jo ikke å se på Brothers & Sister her om dagen heller da...hvor hu ene var på ultralyd og fikk vite at babyen var død og hun måtte på utskrapning.

Jeg er 13 fullgåtte i dag:) Og alle sier jeg må være glad for at jeg ikke har vært kvalm eller dårlig....men jeg vil føle noe...bare noe..

Er det noen andre som har set på samme måte eller er det bare meg?

Dette er forresten mitt andre barn. Forrige svangerskap hadde jeg en periode med sykt sovebehov og konstant trøtt, men ikke denne gangen.

Får vel smøre meg med tolvmodighet frem til ultralyd den 9.desember. Såååååååååååååååå lenge til.....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139033276-f%C3%B8ler-meg-veldig-ikke-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei!,

Skjønar så godt kva du meiner! Eg har heller ikkje dei store symptoma. Har kjent små glimt av lett kvalme, men det er ikkje ofte. Trøstar meg med litt ømheit i puppane, men det og har minka etter kvart. ( er 11 + 5) I kveld kjende eg heldigvis noko der att, for eg byrja å bli bekymra. Eg opplevde å få påvist MA i veke 10 i vår, då symptoma etter kvart forsvann, så er glad kvar gang eg kjenner noko. Er nesten som ein lurer på om ein har inbillt seg heile graviditeten til tider, men har no heldigvis ul bilete som viser ein sprellande krabat i veke 10.

Men, me får vel berre prøve å vere glade for at me er i god form. Me er jo komne ganske langt, spes du som har runda 13 veker, så det er god sjanse for at det skal gå bra med babyane våre. Og om ikkje så lenge så vil du byrje å kjenne at den sparkar, og då vert det jo meir verkeleg at det er nokon der :-)

Lykke til vidare!

Ja, jeg vet:) Gleder meg til sparkinga begynner.

Jeg hørte ihvertfall hjertelyden i går da:) Det var sååå deilig å høre at det faktisk var noe levende der inne, min lille baby:)

Jeg har nemmelig gått til innkjøp av en hjertelyd-sak, kalt doppler. Så nå kan jeg høre på min lille baby når jeg vil. Og det er høytaler, slik at mannen min får oxo høre:)

Det kommer til å gå bra!

Lykke til:)

Hei,

jeg sliter litt med det samme, bare litt motsatt;) Har hatt masse symptomer, trøtt, kvalm og veldig ømme pupper i to måneder nå. Trøttheten og kvalmen har roet seg en del nå heldigvis. Men føler meg ikke gravid allikevel, helt merkelig.

Husker ikke at jeg var sånn sist (har en gutt på snart 3 år), men da hørte jeg hjertelyden på første kontroll, bare 11 uker på vei. Men da jeg var på kontroll ved 12 uker denne gangen, så fant ikke legen fosterlyden. Dumme meg har da blitt litt stresset over det, og er nå veldig usikker på om alt er i orden. Og jeg pleier ikke være hysterisk. Men skal tilbake til legen i morgen og se om vi kan finne fosterlyden da, hvis ikke så kommer jeg nok til å bestille privat UL på Majorstuaklinikken så fort som mulig. Synes det er ekkelt å ikke vite helt sikkert. Jeg har ordinær UL 8 desember, kan ikke vente så lenge;)

Hvor kjøpte du doppler forresten?

Vil også gjerne vite hvor du fikk kjøpt den..:)

Jeg har hatt det på samme måte. Var litt kvalm i begynnelsen men nå kjenner jeg ingenting. Er 15+1 i dag.

Når jeg runda 3 mnd, turte jeg nesten ikke si det til folk fordi jeg trodde nesten det var innbilt svangerskap..:)

Man skal sikkert bare være glad til, men man kan ikke hjelpe for alt man tenker på av bekymringer.

De siste dagene har jeg heldigvis ENDELIG begynt å kjenne at livmoren har vokst. Kan kjenne den når jeg ligger på ryggen. Det må være bra =)

Skal til jordmor om en uke, så da satser jeg får meg et gravid-boost :)

Annonse

Hei jenter:)

Bra jeg ikke er alene.

Kjøpte doppler over nettet. www.starimport.no

Jeg kjøpte den dyreste av de, siden da er det ikke høretelefoner, men høytaler, slik at andre enn bare du kan høre samtidig.

Litt dårlig bruksannvisning, men ikke vanskelig å forstå hvordan den fungerer. Veldig fin lyd:) Anbefaler å bruke den sammen med aloe vera gel, da er det lettere å høre lyd, siden man får bedre kontakt, av en eller annen grunn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...