Gå til innhold

Hmm, er vel ikke noe gale med snuppa mi sant?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min datter er 15 mnd og hun går ikke eller kryper. Hun bare ruller seg bortover gulvet eller skubber seg bakover mens hun ligger på gulvet. Hun klarer å sette seg opp og prøver å reise seg opp mens hun holder seg i noe, men klarer bare å reise seg opp slik at hun står med knærene i gulvet, kommer ikke helt opp. Har klart å reise seg opp 3 ganger i sengen sin.

Hun sier mamma og pappa, klarer ikke å drikke av kopp selv, og har fått 4 tenner. Når vi holder hun i hendene mens hun står så går hun ikke bortover gulvet, gjort det ett par ganger, men da bare noe få skritt.

Alle sier hun er så sen i utviklingen og blablabla, men er hun unormal sen? Hun er blid som en sol, alltid i godt humør, blir så irritert når folk skal kommentere at hun er sen i utviklingen.

Skal på kontroll om litt over en uke

Skrevet

Bare spør når du går på kontroll. Tror ikke det er noe gale med din datter, men kanskje du kan få noen tips til hvordan du kan oppmuntre henne til å komme litt videre. Jeg fikk noen tips av min hs til å få lillebror til å henge med når han var mindre pga han var litt godt i hold.

Lillebror på 15 mnd har 6 tenner, han går ikke, reiser seg ikke midt på gulvet, står ikke helt stødig,kan ikke drikke av vanlig kopp. Han sier ikke mamma og far. Men sier en del andre smålyder og ord.

Skrevet

jepp spørr på kontroll =)

litt klisje men, alle er forskjellige, er nok noen som er senere enn henne også ....

men som di forklarer, ser jo ut som hun vil, plutselig blir det en "pang-smellstart"på utviklingen, mange kan vere trege en stund så bang så tar di igjen di andre plutselig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...