SuperSizeMe Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Jeg har mistet tre ganger på rad nå, siste gang 12 + 0. Har blitt undersøkt på GU, men de finner ingenting. De finner heller ikke noe i blodet mitt som tilsier at fosteret får lite blodtilførsel. Legen sier at det ikke er mer å undersøke. (Har et barn på 6 år fra før, med samme mann, så vi har jo klart det før) Men en venninne fortalte meg at hun hadde fått hcg-sprøyter i sine svangerskap pga av hun har vanskelig for å bli gravid. Dette fikk meg til å tenke på at mine graviditetstester var veldig svake, selv om jeg testet så sent som 5-6 dager etter IKM. Noen som har hørt noe om at lav produksjon av HCG kan vere en årsak til spontanabort???
Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Tja, etter min MA leste jeg alt jeg kom over på nettet av informasjon om emnet. Jeg fant noe som sa at hvis man testet positivt først mange dager over ikm, så var sjansen større for spontanabort. Tror jeg leste det på pernille.info. Men dette er ikke noe jeg ville ha stolt 100 % på!! Jeg tok det til meg, bare fordi jeg ikke testet positivt før 1 uke over tiden... Håper de finner ut av det!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå