Gå til innhold

huff og huff

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det desember og julebordtid. Har en liten gutt født 11.10 og har takket nei til julebord 21.11 for det er med overnatting. Min beste venninne skal feire 30 års dagen sin 7.12 og har veldig lyst å være med. Har allerede takket ja til julebord den 13.12. Har bestemt meg for å være edru på julebordet sånn at det bare blir noen få timer. 30 års dagen har jeg ikke lyst å være edru. Den skal holdes veldig nærmt der jeg bor så jeg kan komme meg hjem på 5 min hvis det skulle være noe. Er jeg for ivrig til å få med meg alt eller?? Kommer nok ikke til å være med på noe annet på lang tid etter disse to helgene, så da tar vel samvittigheten seg opp igjen. Det er forresten nr 3 i rekken dette barnet.

Håper på noen ærlige meninger om dette:S

Skrevet

Gå ut og kos deg... Vi mammaer trenger litt andre impulser mener nå jeg. Jeg har en jente på snart 4 mnd, jeg har vært på fest flere ganger. Noen ganger har jeg vært edru, andre ganger ikke. Hun tar heldigvis flaske så jeg har den muligheten. Dessuten har hun jo tross alt en pappa hjemme som gjør en like god jobb som det jeg gjør.

Gå ut mener nå jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...