Gokkel (26) pp MA) 32 pp Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Vi har en sønn på 3 og et havlt år, og vi har nå vært prøvere i 2 år.Vi hadde tenkt til å vente til etter jul med å søke hjelp, mest for å roe ned og ikke stresse og fordi vi er evige optimister begge to, og tror at alt ordner seg. Så var jeg hos legen for ca 14 dager siden, og da kom temaet naturlig opp, og jeg endte opp med å fortelle om tingenes tilstand. Legen sa da til meg "ha sex, morgen og kveld, annenhver dag" Hæ sa jeg først og så klarte jeg å lire ut av meg at nå syntes jeg han forlangte litt vel mye. Annenhver dag, greit nok, men morgen og kveld!!! Han kunne ikke gi meg noen eksakte tall, men statisikken var klar i sin tale sa han. Dette tvinger spermen til å måtte røre litt på seg og kanskje gjøre litt mer nytte for seg, og jeg ville aldri være tom for sperm når egget plutselig åpnet døren til det aller helligste. Dette skulle vi gjøre i 6 måndeder og dersom ikke noe hendte, så skulle vi bli henvist videre. Ja ja nå har det gått 14 dager, sex annenhver dag har vi fått til, men ikke morgen og kveld - det må jeg ærlig inrømme. Sitter her og klør meg liit i hodet, tror neppe vi klarer å gjennomføre dette jeg. Hva gjør man når sex blir et ork?
ny83 Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 morgen og kveld hørtes veldig ofte ut!! skjønner at d blir et ork. jeg har hørt at annen hverdag skal holde i massevis. og d har jeg lest mange steder og.
storeønsker Skrevet 7. november 2008 #3 Skrevet 7. november 2008 hei på deg=) dette var et veldig rart svar fra legen synest jeg! annen hver dag greit nok! men morgen og kveld? og rart at legen ville vente 6 mnd med å sende dere videre!! hadde jeg vert deg, ville jeg tatt kontakt med en gyn selv! men desverre i slike perioder blir det sånn med sex! en har sex for en må, og ikke fordi en vil! vi har prøvd i 2.5 år, og tok siste tab i første pergo i dag=) satser på 9 mnd fri fra mens =)=) lykke til=)
kirsty*2barnsmamma Skrevet 7. november 2008 #4 Skrevet 7. november 2008 Morgen og kveld er litt mye ja, høres ut som stress! Skal jo være kjærester også.Men han har rett i at hyppig sex gjør at sæden rører på seg mere. Det øker kvaliteten på svømmerne... men trenger ikke både morgen og kveld hehe... bare ha det så ofte dere har lyst, og gjerne hver dag om dere har lysten på det, det er ingen grunn til å spare på kruttet heller... for noen får jo beskjed om det...
*Ønskergjerne* Skrevet 8. november 2008 #5 Skrevet 8. november 2008 det sies at man skal la mannen tømme seg dag2,så vente til dag 10 å stå på anne hver dag fram til etter el.. men hvordan kan jeg la gubben gå 8 dager uten utløsning?noe som virker vanskellig for han (og meg:P) hehe... men kanskje prøve?eller hver dag:P:P??=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå