Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Noen som har noen forslag? Skal brukes til en 3-åring og en 1-åring. Skulle gjerne hatt en som går inn vanlige dører (dvs. smalere enn 80cm). -z
Trollkatt Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Vet ikke hvor bred den er, men jeg har Phil & Teds sport, og jeg sliter aldri med å få den gjennom dører. Lang rygg og
Anonym bruker Skrevet 4. november 2008 #3 Skrevet 4. november 2008 Vil egentlig at begge barna skal kunne ligge og sove... Og det går vel ikke så bra med p&t sport? -z
Anonym bruker Skrevet 4. november 2008 #4 Skrevet 4. november 2008 Mener og tror at alle søsken og tvillingvogner er akkurat eller litt smalere enn 80 cm, så de fleste går inn vanlige dører i butikker o.l. MEN det er stoor forskjell på hvor god plass barna har inne i vogna selv om målene utvendig er ganske like. Den med best plass til ungene er Teutonia Team Alu, men den veier nesten 20 kg og blir tung med to barn oppi.. Hadde nok sjekket ut Easywalker og TFK sine søskenvogner. Hvis du skal bruke vognen mest hjemme til å gå turer m.m. og ikke i byen/kjøpesenter så har Simo en dobbelvogn som har ganske høye rygger, men ikke svingbare framhjul.
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 4. november 2008 #5 Skrevet 4. november 2008 Hva med Phil&Teds tvillingvogn? Den er noen og sytti cm tror jeg, vet egentlig ikke hvr lang ryggen er, men det er vel mulig å finne ut.
manina♥♂ ♀ ♂♥ Skrevet 4. november 2008 #6 Skrevet 4. november 2008 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=15371148&sid=xz7cbat6Mts814115&WT.svl=Bilde hva med denne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå