Gå til innhold

hvo mye gikk dere ned etter fødselen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg fødte for en uke siden, og har gått ned 13 kilo...

mangler 5 kilo på å være tilbake på det jeg var før fødselen.

dere andre?

Skrevet

Gikk ned 10 kg med en gang, og 3 kg nå i de siste mnd. (5mnd siden fødsel)

Så er ca 6 kg lettere enn når eg ble gravid.....

Skrevet

Gikk ned 6 kg med en gang, nå 3 uker etter har jeg gått ned 13 kg. Fortsatt 4 igjen+ alt det jeg hadde ekstra fra før

Skrevet

7.5 mnd etter fødsel. Gikk opp 13 kg i løpet av sv.skapet, gikk ned 25 kg, men 3-4 kg har sneket seg på igjen nå når jeg har trappet ned på ammingen.

Skrevet

Når jeg kom hjem fra sykehuset veide jeg like mye som jeg veide dagen før hun kom, ikke skjønner jeg hvordan det er mulig men.

Etter 1 mnd hadde jeg gått ned ca. 13 kg. Nå er hun 3 mnd og nå må jeg begynne jobbingen for å få bort resterende 15 kg jeg gikk opp.

Skrevet

4 kg når vannet gikk og 10 kg med engang.. Også kg kg etter.. Og har igjen 8 :( *gremmes*

Skrevet

Gikk ned 10 kg med en gang, og har mistet 14 kg til på de siste 6 mnd.

Veier nå 4 kg mindre enn da jeg ble gravid, men tror det er mye takket være ammingen og masse våkne netter :-s

Skrevet

hadde gått ned 16 kg på sykehuset. har gått ned 1 siden det og skal ned 9 til for å komme i matchvekta (før graviditet).

HAR IKKE TENKT TIL Å SLANKE MEG før jeg slutter å amme! (det var veldig bra at man endelig sa det på tv også - ikke bra å slanke seg når man ammer!)

Skrevet

jeg var veldig tynn da jeg ble gravid,så gikk opp 25 kg.. jeg gikk ned 7 etter fødsel.. og etter 2 mnd. hadde jeg gått ned 20 tilsammen.. men nå,ett år etter, har jeg fremdeles 5 kg. igjen..

Skrevet

Gikk opp 15 kilo i svangerskapet, og disse var borte noen uker etter fødselen. Så gikk jeg ned enda 5 de to-tre neste mnd.

Nå er gutten min snart 9 mnd, og jeg har gått opp til normalvekt igjen.

Skrevet

Jeg var normalvektig før og la på meg 27 kg, gikk ned 6 kg rett etter fødselen og nå etter 5 måneder gikk jeg ned 15 kg til, så det er 6 kg som sitter godt igjen så jeg må begynne å trene snart...

Skrevet

Veide meg ikke rett etter fødselen, men ca 10 dager etter, og da var jeg 12 kilo lettere enn dagen før jeg fødte..veide meg i dag igjen og 1 kilo til er borte, snuppa er 16 dager gammel i dag=)

Men gikk opp en del jeg da, så har 10 kilo enda som må av før jeg er tilbake dit jeg var... om d fortsetter som d har gjort er de borte fort, men etter ha jeg har hørt er de siste 10 kiloene som er stuck=p men jeg ammer så d blir ikke no slanking eller ekstra innsats for å få dem bort, triller bare turer og har kuttet sjokolade, wienerbrød og sjokomelk=p

Skrevet

Jeg fødte for 14 (3mnd og 2 uker) siden. Veide da 69kg. Veide 55 da jeg ble gravid, og veier nå 49kg. Vil gjerne legge på meg da, synes det begynner å bli litt vel lite nå.. amminga gjør at jeg går skikkelig mye ned, puppene forsvinner jo og.

Skrevet

Jeg gikk opp 20 kg i svangerskapet, 6 ble borte rett etter fødsel.

Nå er gutten 7 uker og jeg har gått ned ytterligere 9 kg. Altså har jeg fortsatt 5 kg for mye....

Skrevet

Godt å høre at jeg ikke er den eneste som gikk opp en del i svangerskapet ;)

4 dager etter fødselen hadde jeg gått ned 3 kg! :/ Skjønte ingenting fordi snuppa veide jo 3.4 og så har man jo alt det andre som forsvinner, men jeg fikk plutselig masse vann i kroppen etter fødselen. Det er visst ikke super vanlig, men det skjer. Ødem 3 :P

Nå, 3 uker etter fødselen har jeg gått ned 10 kg og har igjen 12 kg til før jeg er der jeg startet :P No' dritt.....

Skrevet

la på meg 16 kg under svangerskapet... da jg kom hjem fra barsel hadde jeg igjen 1 kg til jg var på min vekt før jg ble gravid.

Den kiloen er borte nå, men magen er jo der:(

denne løse dinglete greia som de fleste har:P

skjønner ikke hvordan man blir kvitt denne jg ?

Skrevet

Jeg la på meg 18,5 kg! Mye vann i kroppen på slutten, var i den varmeste perioden i sommer. Men etter en uke hadde jeg gått ned 12 kg, og de siste 6 1/2 kg gikk den neste mnd fordi jr fikk kolikk. Nå er jeg 3 kg under utgangsvekt..... Trilleturer tar på. Det er litt over 3 mnd siden jeg fødte.

Skrevet

Gikk opp 10kg og ned 8 dagen etter, har ikke veid meg etterpå men passer inn i gamleklærne så er vel på rundt samme som før graviditeten,,ammer og triller turer ellers blir det lite trening ennå ;)

Skrevet

Jeg gikk opp 20 kg i svangerskapet. Da jeg kom hjem fra sykehuset hadde jeg gått ned 8 kg. Nå, 6mnd etter, har jeg gått ned 8kg til.

Har 4 kg igjen til vekta før jeg ble gravid! Føler at de kan bli vanskelige å få bort, for vekta har stått stille en stund....

Skrevet

Jeg gikk ned 18 kg 3 dager etter fødsel, veide da 5 kg mindre enn før svangerskapet. Og har ikke gått ned noe mer enn dette til nå, 5 mnd etter fødsel.

Gratulerer med gutten forresten!

Skrevet

Jeg gikk opp 17kg totalt.

En uke etter fødsel var jeg ned 15kg.

Så opp igjen... Så nå etter 3 mnd har jeg tatt av 7kg av de 17. Men det er lenge til sommern, og jeg skal nok klare meg fint=)

Skrevet

Veide 68 kg før jeg ble gravid, gikk opp 8 kg i svangerskapet. Veide 60 kg 2 uker etter jeg hadde født, og der er jeg enda 7 mnd. etter. Men kommer nok på noen kg etterhvert, ammer ikke mye lenger. Er nok den som har tatt på her i gården, har ikke hatt mange våken netter...

Skrevet

Gikk ned ca 10 kg etter fødsel og veier n 1 kg mer enn da jeg ble gravid. Men kroppen min er IKKE den samme igjen! sukk....men SÅ verdt det:)

Har ikke gjort noe heller så kan ikke klage...har ikke ammet heller...

Skrevet

Nå er det snart fire mnd siden jeg fødte. Gikk opp 20 kg i svangerskapet, og 13 var forsvunnet etter 3 mnd. Men den siste mnd har jeg lagt på meg igjen 3 kg! Skjønner ingen ting! Prøver å spise sunt, og går minst to turer daglig på minst 1 time hver... :( Skikkelig kjipt om vekta skal begynne å gå OPP... Blæh!

Skrevet

Jeg gikk opp 12kg under svangerskapet...i løpet av 1 uke etter fødsel var 8kg borte! Nå 4 mnd etter fødsel har jeg tilsammen gått ned 16kg...altså veier 4kg mindre enn før graviditeten! knallfornøyd med det...men det koster!!! Veide mer enn nok fra før av, så vil ned endel kg til! Ikke ammet jeg mye heller så har ikke fått no dra-hjelp derfra gitt... men den pløsemagen tror jeg at jeg må slite med for å få bort altså..hehe:) henger å dingler...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...