Madamina Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Han er kun våken 10-20 minutter 2-3 ganger til dagen og spiser med øynene igjen 8-10 ganger i døgnet. Skal jeg prøve å ha ham mer våken på dagen?
Trulte76 Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Noen babyer bare sover og spiser og er veldig lite våken Er ikke så lett å holde en så liten baby våken. Han blir nok mere våken etterhvert..
Spent!!:) Skrevet 3. november 2008 #3 Skrevet 3. november 2008 Tror ikke du skal bekymre deg for det nei! Så lenge baby'n ikke skriker og får nok mat, så tror jeg ikke det her er unormalt! Gutten vår var litt slapp og sov derfor mye, men han hadde også gulsott og fikk altfor lite mat (hadde nesten ikke melk). Men da skreik han mye og ville ha mat veldig ofte!! Dette var bare første uka da! Selv etter han ble frisk så sov han mye, og vi var heldige om vi fikk et glimt av øya! Selv nå når han er 4 mnd så er han ikke våken mer enn 1 1/2 - 2 timer av gangen før han trenger å sove. Tror det er dumt å prøve å holde han våken ja, for da blir han fort overtrøtt og overstimulert...ikke bra det heller...
Madamina Skrevet 3. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. november 2008 Ja, jeg får bare nyte det. Han får nok mat og legger på seg nesten 300gram i uka. Ikke skriker han mye heller, kun litt ved sult, våt bleie, vil ha oppmerksomhet eller promp. Så jeg koser meg og får gjort masse. Men han spiser oftere på natten enn om dagen, og det er litt dumt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå