Gå til innhold

datakyndig? Musepekeren blinker så himla, noen tips om hva som har skjedd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser ikke pekeren ordentlig her nå

Jeg ser ikke hva jeg holder over og skal peke på og når jeg flytter på den så blafrer den

Jeg blir gal av sånt Noen som vet hva slags innstilling jeg har vært borti?

Det er kun på nettet virker det som for når jeg går inn på kontrollpanel og innstillinger så virker alt normalt

Noen som vet om det er noen innstillinger for dette?

Fortsetter under...

Skrevet

Min musepeker gjør det samme.

Men bare inne på bim.

Skrevet

Av en eller annen grunn er den sånn hos meg også i dag.......Så merkelig da

Skrevet

He he

Ja det er bare i dag.

Jeg blir faktisk gal av det, får fort migrene av sånt faktisk.

VI får se om det går over da.

Jeg prøvde meg på finn,no og men blinka der også

Kanskje gidde å skru av og på pcn?

Skrevet

Her også, grusomt.. og jeg synes siden er blitt mye tregere etter all den reklamen også og i tillegg klikk.no

Skrevet

Her også!! Skikkelig irriterende!! Men det er bare på nett.. Blæ.. Jeg vet ikke om jeg orker å restarte for å se om det forsvinner :P hehe.. Kanskje jeg egentlig bare skal slå av hele datan og gjøre noe fornuftig når jeg tenker meg om...!

Annonse

Skrevet

Det gjør min også, begynner å bli gal!

Har flere faner oppe, og den blinker på alle på samme hovedbilde som BIM..

Hvis dere skjønner :)

Skrevet

Gjør det her også, men men ikke på alle sidene. Mest her på bim. Er kun i dag det har vært slik.

Skrevet

godt å høre det er flere, jeg trodde det var noe galt med pcn min jeg... men det er kun her inne på bim det er sånn...

er vel noe galt her i dag da..;)

Skrevet

Godt at vi har oppklart dette da, for jeg blir fryktelig frustrert av å ikke finne løsninger.

Håper det gir seg snart også for jeg blir gal( ja , vet tredje gang jeg kommenterer h v or gal jeg blir)

Skrevet

Hei!

Jeg har det sånn også i dag. Noen som vet grunnen nå? Ble så redd for at det var PC min som det var noe i veien med. Kan det være virus vi er smittet av???? Virus på BIM? Har aldri hatt det sånn her før. Har dere Firefox eller Internet Explorer på PC deres?

Annonse

Skrevet

Ååååå, så bra det ikke bare er her... Jeg vet ikke hva det er, men fryktelig irriterende- å det er bare her inne på bim... Skulle til å skrive innlegg om dette, men heldigvis så jeg dette først...

Skrevet

Var sånn her også tidligere.. men gitt seg nå.

Skrevet

sånn er min også, skikkelig irriterende, trodde det var kommet noe moro virus her jeg nå, helt til jeg så dette. kun her på bim.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...