Gå til innhold

Flasker til velling

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som har gitt småttingen velling?

Hvilke flasker (eller egentlig smukker) bruker dere til det? Jeg ser at avent og mam og chicco har egne velling-smukker, men ikke f om de er å få tak i.....

Noen stalltips?

Skrevet

Kjøpte Avent velling smukk på en Meny butikk, men vet flere Menybutikker som ikke har det. Du kan kanskje spørre butikken du bruker om å ta den inn?

Skrevet

NUK har.. til tykkere blandinger

Skrevet

Jeg har vært i alle butikkene i nærheten, som jeg kan kome på at har;

Rema

Rimi

Meny

Obs

Mega

Kiwi

Apotek 1

Alliance apotek

+ et par lokale babyutstyrsbutikker....

Men jeg får kanskje gjøre som forslått; ta tak i DL og hør eom de kan ta inn noe til meg...

Men aprpopos; hva lager dere velling av (hvis dere da ikke er i sverige å kjøper "årntli" velling)??

Jeg har blandet øitt grøtpulver i mm, men synes ikke det er lett å få den jevnt tykk/rennende. Det blir liksom bare mm med en klump i ny og ne...

Skrevet

*med filmavisenstemme* Å-.hei hvor det går. Rene utforbakken i talefeil pr tastatur, jo.

Skrevet

Brukte maisgrøt/mm ristet flasken godt. Blandet seg fint. Bare pass på i tutten kan det samle seg pulver...

Skrevet

De smokkene som følger med Bambino-flaskene er beregnet for velling.

Skrevet

Ja, jeg leste det - og kjøpte en, men hun brukte 10 minutter på 20 ml, så noe der funket dårlig... Det er mulig at fasongen ikke passet frøkna mi... ;-) Men takk for tipset!

Skrevet

holder med en litt "rask" vanlig smokk!

fåes kjøpt hvor som helst vil jeg tro!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...