CaroOgTulle Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Jenta mi skal ta 3 mndrs.vaksinen sin i dag. Er det vanlig at de blir syke eller føler seg uvel etterpå?
camosilla Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Det er nok helt individuellt. Min merket ikke så mye, var litt ekstra trøtt da. 6 mnd vaksinen fikk han feber dagen etter.
Snøfnugg75 Skrevet 3. november 2008 #3 Skrevet 3. november 2008 Litt feber og smårufsete. Gikk over neste dag. Lurt å ha ein paracet i hus i tilfelle.
Nordhagenjentene :) Skrevet 3. november 2008 #4 Skrevet 3. november 2008 Frøkna her var litt survete på kvelden, og våknet dagen etter med feber. Sov litt mer enn vanlig og ble ekstra survete når hun var trøtt og sulten, men ellers blid som en sol!
Ophelia & Jr. Skrevet 3. november 2008 #5 Skrevet 3. november 2008 Jr her merket ingenting. Ingen feber, ikke trøtt og ikke syk. Sutret litt akkurat i det de stakk, ellers brydde han seg ikke så mye...
Trulte76 Skrevet 3. november 2008 #6 Skrevet 3. november 2008 er enda 2 uker til mitt gull skal ta den, men mine to første reagerte ikke noe på den, bortsett de var litt mere trøtt den dagen. Så håper det går like greit med lillegullet også
Bubba75 Skrevet 3. november 2008 #7 Skrevet 3. november 2008 Mer trøtt enn vanlig samme dagen, og litt survete dagen etter, men ikke noe feber. Førstemann reagerte ikke i det hele tatt, så det er individuelt ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå