Gå til innhold

noen som vet hvor lenge 40prosent tilet på barnemat varer på Obs?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor kjøper dere ikke heller når f.eks Ultra har 2 for prisen av 1? det blir 50%

Skrevet

Jeg var på Ultra for et par uker siden, men der gjelder tilbudet kun utvalgte glass. De ansatte visste ingenting og jeg endte opp med å kjøpe en del glass som ikke var på tilbud også. Ikke at det gjorde noe, for skulle jo ha babymat uansett. Men ble litt provosert siden de ansatte sa forskjellige ting. Sto ALLE VARIANTER på tilbudsplakaten, men det gjaldt ikke når man kom i kassa. Sånt blir jeg irritert av.

Har hørt at tilbudet på Obs skal vare i 4 uker til. Skal innom etterpå og sjekke så kan srive et innelgg om det ikveld.

Skrevet

Sjekket på coop.no og det gjelder også denne uka!

Skrevet

OK.

Da jeg handlet på Ultra var det tydelig merket på hyllene hvilke glass tilbudet gjalt. Greit å ha noen glass når man er ute på tur.

Vi er enda ikke kommet helt igang med middagen og jeg blir nok til å lage mesteparten selv slik jeg gjorde til første ungen.

Skrevet

Det ligger iallefall på nettsiden til obs ennå. Finn kartet og gå inn på din kundeavis. Det er i tillegg STORT 10kr marked denne uka=)

Skrevet

Det gjelder i 4 uker til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...