Gå til innhold

Andre som har superaktive 7 måneder gamle babyer? Armer og bein

Anbefalte innlegg

Skrevet

går fremdelses som på en propell---- Føler hun er veldig aktiv-----krabber nesten og åler seg over alt-- er nesten bare i ro når hun sover-

andre?

Skrevet

Å ja da:-)

Nå er min litt større da, men fra han var 4 mnd har det gått slag i slag.

Utrolig hvor raskt den motoriske utviklingen går altså.

Fra han var 6 mnd har ikke vekten steget så mye, han forbrenner det meste...

Aktive og nysgjerrige barn er bare flott, de får så utrolig mye gratis:-)

Skrevet

Jo takk du, har det likedan her i huset. Har en meget aktiv krabat på nesten 8 mnd som går i ett når han er våken.

Begynte å komme seg rundt i huset før han var 6 mnd. har utviklet sin egen åleteknikk som fungerer vel så bra som kryping har han vist funnet ut, så han kryper ikke på alle 4.

Begynte å reise seg opp etter møblene for 1 mnds tid siden og tar nå noen skritt hit og dit iblant.

Vil sjelden og aldri sitte i ro på fanget og er som din lille frøken kun i ro når han sover.

Han er en meget nysgjerrig kar som virkelig holder sin mor i ånde =)

Vekta har heller ikke her gått opp så mye de siste 2 mnd siden han er så aktiv.

Skrevet

Jepp, har en turbo her i huset også. Armer og bein går hele tiden. Fra han var ca fire mnd var det slutt på å være i hendene våre. Vrir og vender på seg alle veier, er aldri i ro. Nå er han 11 mnd og kan sitte noenlunde stille, i et par minutter, mens vi blar gjennom en bok. Det er litt trist at han ikke vil kose syns jeg. Å måtte vente på et venterom eller være i butikker med han i vogn, har vært et mareritt. Det fungerer best å være hjemme og ute, for da kan han gjøre det han vil. Han må også i pose for å i det hele tatt klare å sovne, ellers ligger han og turner i flere timer. Men forsøker å vinkle det positivt og glede meg over at han har så god motorikk og tenker at vi skal stimulere han til å like å være ute og bevege seg mye. Håper egentlig at han fortsetter å være aktiv:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...