Dina1 Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 ....mamman sørge.... Han e ti og halv mnd, å må stakkarn bynne i barnehage! Syns det e ufattelig kjipt fordi han e så ung, men må gjøre det sånn. Heldigvis kan bestefaren hente han tidlig om dagan, men alikevel.... Sku ønske vi kunne være hjemme mye mye lenger, men på fredag må mamsn ut i jobb igjen. Nån andre som har beibissn sin i barnehage, å som kan gi meg litt positiv innput her??? Treng det sårt.... hulk....
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Kan desverre ikke hjelpe så mye, tenkte bare å si at mini'en vår begynner i januar, og da er han 9,5 mnd...Synes som deg det er tidlig, men må man, så må man.. Han har det sikkert kjempefint der, og blir tatt godt vare på av de som jobber der Det er som regel værst for mammaene, får trøste oss med det! God klem til deg!
Dina1 Skrevet 3. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2008 Tusen takk for trøsteord!! Akkurat kommet derifra, å det gikk jo greit. Men eg e jo så sårbar, satt jo med klump i halsen å hadde bare løst å be de andre ungan gå bort når dem tok leka i fra han:) Hehe, eg e jo helt på tryne jo..... Må nok jobbe litt me meg sjøl her ja, korsn klare dåkker andre det??? Skal være aliena i bh for første gang på onsdag, å eg - ja eg skal væl ligge hjemme under dyna å gråte å savne lillegullet mitt:)
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 3. november 2008 #4 Skrevet 3. november 2008 Hehe.. høres ut som det kunne vært meg Kjenner det sliter i navlestrengen bare med tanken jeg! Har tenkt å prøve å forberede meg på det å forlate han i bhg, men det blir nok fælt likevel.. Kommer akkurat i fra babytreff med en uggen følelse.. Mini er vår første, vi har det stille og rolig hjemme. Han blir så engstelig/redd med masse andre unger rundt seg! Skal bare sitte på fanget eller ha meg ved siden av seg, ellers er det bare skriking. Ser i øynene på han at han er utrygg i situasjonen.. Ikke morsomt for hverken meg eller han...*fortviler litt her..* (LITT ute av tema, men måtte bare få ut litt fortvilelse..)
Dina1 Skrevet 3. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. november 2008 Ja, ikke sant - helt forferdelig!!! Det høre absolutt inn under tema fordi vårres gutt e veldig sosial og utadvendt. Men når dem skulle spise rundt bordet i barnehagen så va det en onge rett ved sia av lillingen som PLUTSELIG satte i det VRÆÆÆLET helt utav det blå, å da blei no til og med våres tøffing engstelig. E jo sånne ting eg kanskje grue meg mest til at han må vennes til, e jo ikke sånt lydnivå hjemme akkurat:) Ikke greit det der... Katti skal din starte i barnehagen?
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 4. november 2008 #6 Skrevet 4. november 2008 Han bynne 5 januar.. Blir sikkert ganske tøft i starten sia han e så pysat av seg, men det går seg førhåpentligvis tell etterkvært.. Han har jo bare godt av å herdes så lenge det går i hannes tempo Går utifra at barnehagetant'n veit ka dem ska gjøre. Uff ja, mini e ikke spesielt begeistra førr sånne utbrudd han heller =)) Da knækk han iallefall ihop, stakkars Og det går liksom greit med ett par unga samtidig, så lenge de ikke e altførr nærgåanes eller bruke han som klatrestativ, hehe =) Krabbe ikke enda, så kommer ikke unna heller! Træng litt ti å bli varm i trøya han her..Og eg har jo så løst t at han ska leke og kose seg ilamme de andre ungan.. Kor du e ifra foresten?-om eg kan spørre.. Nordlending du òg liksom )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå