Gå til innhold

rundt 7-8 mnd, 4 faste måltider-hvor ofte ammer dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini her er 6,5 mnd. Vi har nettopp startet nattavenning. Han spiste 1-2x i løpet av natta, nå prøver jeg å amme han litt oftere på dagen istedenfor.

Vi har nå innført måltid nr 4 med fast føde. Han ammes ca 4 x.

Vann til måltidene og pupp innimellom.

Hvordan gjør dere andre det?

Blir veldig glad for svar =)

Skrevet

min er 7mnd. Ammer kun morgen og kveld, men tenker at dette kansje er litt lite? Får kun pupp til frokost, 1 skive + vann og kansje litt fruktmos til lunch, 1 middagsglass til middag + vann og full porsjon grøt til kvelds, ammes ca 30 min etter den. Blir gjerne litt fruktmos mellom middag og kvelds hvis det blir litt lenge mellom de to måltidene. Han er nå blid og fornøyd. Men skulle gjerne visst om han får i seg nok melk.

Han er forresten nattavvennt

Skrevet

Blir ikke helt enig med meg selv om amminga. Men væsken man bruker til grøt skal jo også regnes med...

Jeg ammet han 2-3 x på dagen før vi begynte med nattavenningen.

Ikke lett det her ;)

Skrevet

Mini er 7,5mnd. Det er veldig opp og ned hvor mye pupp hun vil ha. Alt ifra 3-6 ganger iløpet av dagen. Hun er nattavvent og spiser 4 faste måltider til dagen. Jeg er litt gniten på vannet, og ammer heller etter måltidet, for å holde oppe melkeproduksjonen. Hun får også vann om hun vil ha mellom måltidene.

Skrevet

Her er det amming på morgenkvisten, før begge lurene, rett før senga får han flaske, det begynner å bli litt lite melk hos meg. Og 1 amming på natten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...