Bridy og lille øks med umbrako Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Jeg, snart forhåpentligvis. Er 4 dager overtid nå, skal til JM snart og få modnings akupunktur:)
lillespiren 2 Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Hei! jeg håper på det! Er andregangs, med ultermin 18 nov. Men fikk min første ei uke før, og satser på det samme nå også. så i løpet av uka;) Gleder meg veeeeeldig. Skal på modningsakupunktur i dag igjen, har tatt det 2 ganger tidligere også. Håper det skjer noe snart!!! Lykke til for deg også!!
har4barn Skrevet 4. november 2008 #3 Skrevet 4. november 2008 Forhåpentligvis jeg!! Har termin først den 21.nov, men jeg fikk alle de tre barna mine før termin (1,3 og 2 uker), så jeg håper denne kommer snart også!! Er 38 uker i morgen! Det begynner å bli trangt nå. h*n er beregnet til å bli 4,5 kg ved termin, så h*n kan godt komme, ja!! Lykke til!! Kanskje vi ses?
Gjest Skrevet 4. november 2008 #4 Skrevet 4. november 2008 Jeg også forhåpentligvis:o) Har termin om 10 dager så kan vel skje når som helst nå...Har liggi våken med murringer i hele natt så det ervel noe på gang:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå