Gå til innhold

tvillinger i oslo i mai?

lene70

Anbefalte innlegg

hei jeg er en jente på 38 som venter eneggede tvillinger i mai. dette er mitt 5 svangerskap.

ønsker og komme i kontakt med andre tvilling gravide i oslo. selv bor jeg på lindeberg.

de andre barna mine er i alder 10 til 21 så dette blir to attpåkladder.

håper og høre fra dere, har også msn [email protected]

hilsen lene

Fortsetter under...

• 5 uker senere...

hei du.. da bor vi ikke langt unna hverandre. vi venter to eneggede jenter, kjempespennende. for tiden jobber jeg bare på onsdager, men etter jul er det vel slutt på det.

hvilket sykehus blir du fulgt opp på? jeg vet allerede det blir keisersnitt i midten av april..

hilsen lene

Så gøy med jenter! Jeg hadde håpet at en av våre skulle være det.

Jeg ble fullt sykemeldt på tirsdag av fastlegen i hovedsak pga at kvalmen fortsatt henger i. Skal til Ullevål igjen på torsdag og blir spennende å høre hva de sier. Var så uheldig med legen der sist!

På Ul i uke 18 fikk jeg beskjed om at begge to ligger med rumpa ned, derfor spurte jeg legen på Ullevål sist om når de snur seg og når vi vet om jeg kan føde på vanlig måte eller ved keisersnitt... Fikke ikke no svar på det. Eneste jeg fikk vite var at om de ikke har kommet i uke 38 setter de igang fødselen, så da kommer de vel før påske :)

Skal til kontroll på sykehuset hver 14. dag frem til uke 32, deretter hver uke.

Føler du mye liv i magen enda? Er liv her, men ulik intensitet fra dag til dag :)

Hilsen Signe

Annonse

hei igjen.

her begynner det bli mye liv, men jeg kjenner det ikke utenpå magen enda.

jeg og hadde en ul på ullevål, men ble veldig skuffet overlegen. føler meg bedre på riksen.

for tiden jobber jeg bare på onsdager, men regner med det snart er slutt på det. er jo så trøtt enda. heldigvis er kvalmen helt vekk.

jeg er en del nede på tveita vi kunne jo treffes der en dag. jeg sender deg mobilnr privat jeg..

hilsen lene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...