Mamma til Milla, Teo og Selma Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Milla og Teo får en liten søster eller bror i januar. Trenger noen forslag til navn:)
Vannmann35 Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Hmmm... Milla og Teo er jo kortversjoner av lengre navn, så da kan kanskje lignende navn som disse passe: Elisa Ellie Lisa Stina Lilli Livia Vilma Max Luca Liam Sander Villy Tim Leon
Mamma til Milla, Teo og Selma Skrevet 3. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2008 Liker Ellie, Lilly, Luka og Liam.
Baby<3 Skrevet 3. november 2008 #4 Skrevet 3. november 2008 Sander Emil Bastian Noah Isak Eline Mina Dina Emma Iselin Leah Mathea
(Oktober) Skrevet 3. november 2008 #5 Skrevet 3. november 2008 Luca og Liam er kjempe fine navn:) Passer perfekt til de to andre navnene.. Jentenavn var litt verre.. Sanna Emily Nora Fie Jenny Ane Sina Pia Ada
Gjest Skrevet 3. november 2008 #6 Skrevet 3. november 2008 Jeg liker Milla og Teo godt, hva med Ava? Det heter datteren min, og vi er kjempefornøyde. Ellers foreslår jeg Luka eller Eliah :-)
prysseluskan Skrevet 3. november 2008 #7 Skrevet 3. november 2008 Ellie var et finfint forslag lengre oppe her : ) Mine forslag til guttenavn må bli Nilas og Jo.
Mamma til Milla, Teo og Selma Skrevet 3. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 3. november 2008 Takk. Liker Emil(blir kanskje litt likt Milla), Noa, Isak, Lea og Matea.
Mamma til Milla, Teo og Selma Skrevet 3. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 3. november 2008 Luka er høyt oppe på guttelista. Ava er nydelig. Liker egentlig den engelske uttalen best, men vil ikke bruke den i Norge. Sanna og Sina må nevnes for mannen. Emily, Nora, Jenny, Pia og Ada er også fine navn, men føler ikke de er helt riktige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå