Gå til innhold

Da sniker jeg meg inn her....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Mammamoms *høygravid*

Så fint å høre at det går så bra med deg! :-)

Må si jeg er takknemlig for et såpass lett svangerskap som jeg har hatt.

Fint å dele de siste ukene med noen i samme situasjon, og muntre hverandre litt opp om panikken skulle melde seg, hehe!

For et par uker siden satt mannen min oppe langt utover natta sammen med broren sin fordi de drev å ordnet på en film til et bryllup, og da fikk jeg plutselig skikkelig skrekken for fødselen. Jeg lå og skalv og følte meg helt elendig...

Men heldigvis har jeg ikke mye skrekk i tankene til vanlig. Tror fødsels opplevelsen blir veldig spesiell, og jeg håper jeg klarer å holde motet oppe. Gleder meg SÅÅ til resultatet!! :-)

• 2 uker senere...

Hei igjen,

her går det bra enda - de daglige turene med hunden min går i sneglefart, men det er greit -hehe.

Har skrevet en fødselslan og der står det bl.a. at jeg gjerne vil bli informert av jordmoren hele tiden om hva som skjer med meg og den lille - når den tid kommer. Har hørt av mange at det gjør vondt (det må vi bare være forberedt på), men vi kan jo be om bedøvelse (trøster jeg meg med....). I tillegg tror jeg det hjelper veldig å vite hva som skjer med en selv og babyen underveis - det er mest redselen for det ukjente som dukker opp litt i bobler innimellom hos meg... også kanskje litt det å ikke ha fullstendig kontroll over situasjonen hele tiden.

Men - jeg skal på Ullevål. Vi har vært der to ganger alt pga noe småtteri og de virket meget proffe, de tok oss på alvor og vi følte oss meget ivaretatt. Derfor tror jeg dette kommer til å gå bra.

Ikke mist motet - det er så kort tid igjen til det er over og mirakelet er der!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...