Gå til innhold

St.olavs, Trondheim

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,hei..

Er det noen flere her som hører til i Trondheim, og er i gang med forsøk?? Hadde vært koselig å prate med noen av dere!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Hører ikke til i Trondheim men godt i gang med forsøk på en annen privat klinikk. Kjeder meg bare litt for dagene blir veeldig lange her på hotell rommet så håper det er ok at jeg hilsere på selv om jeg ikke holder til i Trondheim:) Er jo selgfølgelig kjekt å snakke med andre som hører til samme klinikken. Hvor langt i forsøket er du kommet?

Skrevet

Hei hei.

Vi hører til i Trondheim og vi skal ha frys om ett par uker.Trodde mensen sku komme igår sånn at jeg fikk begynne på medisiner men den har enda ikke kommet...Er så typisk! Hvor langt har dere kommet i forsøket?

Skrevet

Hei:O)

Vi hører til trondheim og st. olav... Vi skal i gang med frys nå i uke 46 vil jeg tro. Skal på ul onsdag å se til at det står til som det skal med nedregulering eller hva det nå kalles det vi holder på med i denne fasen. Har bare hatt ferske innsett sjø, og er ikke helt inne på terminologien på frys;O)... Har gått på hormon tbl siden forrige søndag... Er så utrolig spent... På om denne reguleringen virker som den skal, om eggene overlever opptiningen, på om vi greier å bli gravide denne gangen... Noen med erfaring fra frysefrosøk?

Skrevet

Er i gang med spray, og begynner med sprøyter på onsdag. Håper det beste, men frykter det verste. Har mislyktes før, men prøver å være optimistisk...

Har et barn (ble til på naturmetoden), og er meget takknemlig for det, men vi ønsker oss så inderlig flere.

Har dere gode erfaringer med St.olavs?

Ønsker dere alt godt, og LYKKE TIL!!

Skrevet

Vi har bare positivt å si om st.olavs! Synes vi har fått kjempebra oppfølging hele veien.. Vi har hatt 3 forsøk, det ene ble det ikke tilbakesatt noen så derfor er det ikke tellende.. skulle også ha ett frysforsøk men da var det ingen av di 3 eggene som klarte opptining... Har blitt gravid begge gangene det har blitt satt inn, men mister i uke 5....Men nå er det slutt på uflaksen og nå er det vår tur!!!:)) Mensen kom idag så da blir det vel en tur tl Tronheim i uke 47 kanskje? :) Er dere alle fra Trondheimsområde?

Skrevet

Hei

Jeg har også forsøkene mine på St.Olavs, er ikke igang akkurat nå. Skal prøve selv noen mnd etter operasjon nå i oktober, men fester det seg ikke blir det uttak og innsetting i februar/mars engang.

Jeg har også vært veldig fornøyd med St.Olavs, de er proffe og vennlige selvom alt går litt raskt litt samlebåndsfølelse, ved insetting til frys spesielt. Men det er jo bra også fordi da har flere muligheten til å få hjelp :o)..............

"Heldige" dere som er igang nå alltid kjedelig med venteperiodene, men nå skal vi som sagt prøve selv i desember og januar så får vi se.

Lykke til da med forsøkene i uke 46 og 47:o)!! Krysser fingre for dere!

Skrevet

Jeg hører til St. Olavs også, men går og venter på svar på kromosomprøvene, så jeg vet ikke når jeg får oppstart.

Skrevet

Hei, vi skal til forsøk nr 2 ved st olav i uke 46. Skal på ul fredag den uken.var på forsøk 1 i august uten resultat.Satser på at det lykkes denne gang.Er det deres 1 forsøk?Hadde vært moro å kunne møtes hvis det passer seg i uke 46 / 47.

Skrevet

Hei!

Kanskje vi møtes da koz'pia...??!!

Skrevet

Vi hører til på St. Olavs. Har akkurat begynt med progynova i går og skal sette inn fryseegg denne gangen. Har ikke prøvd det før. Hadde et mislykket forsøk i aug/sept. Har også bare positivt å si om St. Olavs. Veldig hyggelige der. Eneste negative måtte være at de er nøye med å ikke sette inn to egg :-) Men det er nok fordi de har peiling og vet hva de gjør at de er nøye med dette. Flere frysere som startet denne uka? Er veldig spent, men klarer ikke å tro at det skal gå godt!

Skrevet

Så mange av oss som skal i vegen samtidig! Det er artig å være flere! Vi hadde også ett mislykket forsøk i August men har virkelig trua nå! Det må jo bare lykkes snart nå,etter flere mislykkete forsøk:))) Jeg har også hatt den diskusjonen med sjukehuset ang å sette inn to egg, men de er veldig klare på det:)

God helg alle sammen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...