(S)TinkerBelle <3 Skrevet 2. november 2008 Forfatter #26 Skrevet 2. november 2008 nå har de skrudd av lyset!! nedtur!! hehee.
Gjest Siklerotte Skrevet 2. november 2008 #27 Skrevet 2. november 2008 Hihihi fniiis - hadde det vært meg hadde jeg nesten tatt bilder - det skulle jeg vist til folk slik at vi kunne le sammen. Eller, det hadde kommet an på hvem naboene var da... Om det hadde vært noen andre også visste hvem er så hadde jeg helt klart foreviget øyeblikket! Kle deg naken du òg da.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 2. november 2008 Forfatter #28 Skrevet 2. november 2008 moderat vil jeg si.. hehehee.han hadde derimot spist en statoilpølse for mye... hehe.
Aylinah Skrevet 2. november 2008 #29 Skrevet 2. november 2008 Hehe,skulle nesten ha inv folk du nå...Poppet opp litt pop korn og snudd sofaen mot dem,hehe Så når de gikk ut for å røyke igjen,så kunne vi ha gitt full applaus hehe.
-MtG- Skrevet 2. november 2008 #30 Skrevet 2. november 2008 God redskap skal stå under tak, har jeg alltid hørt;)
(0_o) Skrevet 2. november 2008 #31 Skrevet 2. november 2008 ...hvem er det som snakker i telefonen med pikken i været samtidig som han har damebesøk?! -"et øyeblikk kjære, denne MÅ jeg bare ta........" HUH.... ^^
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 2. november 2008 Forfatter #32 Skrevet 2. november 2008 hahaha.. ja si det!! Jeg tror de bor sammen da, så er vel ikke sånn at han ikke hadde fått seg noe om han ikke tok telefonen også. Evt så var de mellom runder i dusjen eller noe.. jeg aner ikke!! Vent skal jeg gå å spørre!! fnis.
(0_o) Skrevet 2. november 2008 #34 Skrevet 2. november 2008 Hihi... Jeg vet ihvertfall at jeg hadde blitt snurt hvis sambo drev og tok telefonen i tide og utide :-/ Ugh, tenk hvis det var mora hans som ringte :-S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå