Gå til innhold

eep, jeg så akkurat nabo'n min sin nakne kropp og..

Anbefalte innlegg

Skrevet

ereksjon!!!! Seriøst. Vi ser rett inn til naboen og han trasket rundt naken med kølla i været mens han snakket i telefonen! jeg døyr!!!!!

Skrevet

Synd han ikke så deg.så kunne du ha knekt sammen i latter å pekt febrilsk på ereksjonen hans ^^

Artig,vi har også innsyn inn til badet til våre naboer.OG har hendt seg vi har sett ufrivillige saker og ting der ja hehe.

Skrevet

vet du, jeg er nærmest sikkert på at han gjorde det med vilje. er da ingen som går runder rundt på stuegulvet naken med gardinene oppe når han selv ser rett inn på kjøkkenet mitt!!! hehehe.

jeg døøøyr! jaja. nå er han ute og røyker på balkongen med joggiser da. mulig han akkurat har fått seg ett nyp.

Skrevet

Eeeeeuuuuwwww:-p

Kan ikke annet enn å le da:-p

Skrevet

hahahahaha!

Har bare kjedelige pensjonister rett over stuevinduet vi.....

Skrevet

Vi hadde en stygg naken nabo i Bergen en gang. Han pleide å lage mat naken hele tiden. Uten erkesjon såvidt jeg kunne se, men snakk om ekketl om man får hår i maten da! :( blæ.

Skrevet

Har nok fått seg et nyp den karen ja... Eller var det telesexen som fikk han til å roe ned med en sigg etterpå ??

Skrevet

meg!

æsj! haha. vel han her var ikke akkurat snasen han heller. og nå står dama hans i vinduet og røyker og glaner hit i bare håndkleet sitt! makan!!!

Skrevet

og nu tror jeg de har seg!!! TRALL!! jeg tøyser ikke, det er det aller værste!!!

Skrevet

he he he:)

han vår da, han var bare 30 ifølge mine kilder, men så 50 ut... langt skjegg også

Skrevet

De tenner sikkert på tanken av at noen ser de,hehe.

Kanskje de komme rå ringer på til deg snart,invitere deg på "middag"

*flire så jeg får kramper*

Skrevet

Ern pen da?

Tulla bare;)

Skrevet

jeg sitter bare å måper her! nå gikk fanten ut med pelsen! ja, de må skjønne at vi ser rett opp til de. jeg dør selv her.. makan! hehe.

Skrevet

Jikes!! Har opplevd noe av det samme, og det værste er at man ikke klarer åla være å stirre!=)

Skrevet

neeeej! desverre!

haha

Skrevet

Haha! Huff :-S

Jeg var på fest en gang i en blokk, og stod ute på verandaen og plutselig ser jeg ei dame i blokka ved siden av, rett nedenfor (så rett inn i stua hennes, var bare en elv imellom blokkene) som sitter i sofaen foran en pc og skræver :-O Og drar fram en dildo og en pisk og begynner å ha seg ordentlig med seg selv foran pc'en... :P Hele festen var tilslutt ute på balkongen og vi holdt på å le oss skakke hele gjengen... Litt av en underholdning i fylla :P Hun fikk tilslutt øye på oss etter ca et kvarter og løp over gulvet og skrudde av lyset. Hihi... Hun må ha vært veldig flau, med DET publikumet ;o)

Menne... ern fin a? :P

Skrevet

Ta bilder,gjør det:P

Neida,jeg tror jeg hadde dauva selv jeg.

Dem hørs jo ut som sånne der,hva heter det igjen.

Eksjobinister?Blir det rett,hehe.

Skrevet

Fanten ut med pelsen? Og det er kodeord for....?;-)

Skrevet

omg, for et show 0_o.

Skrevet

nej, jeg stirrer som bare fy..men tror jeg må gå å skru av lyst for å stirre mer.. hihi.

Skrevet

hahaha... bikkja da.

Skrevet

Ja, og hun hadde panoramavinduer.... ;) Schvære vinduer så hvem som ville kunne se rett inn. Hadde visst akkurat flytta inn, så hun hadde ikke gardiner heller stakkar... Jeg tror faktisk jeg hadde flytta etter en sånn flause... :-S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...