Phantom´ Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 Jeg prøver å få solgt bagen til min EW Classic, men har ikke fått et eneste svar... Synes det er rert da EW eter min mening er den ultimate vogna.... Har 3 barn, og er nå på den 9. vogna og denne har desidert topplasseringen når det gjelder vogn... Så jeg lurer rett og slett på om EW nå er helt ut siden ingen er interessert i å kjøpe bagen min...??? Selger den ikke dyrt heller Den var ny i april, og ble brukt i 4 mnd. Selges til 1/3 av nypris... Hva tror dere?
tuppen og lillemor Skrevet 2. november 2008 #2 Skrevet 2. november 2008 jeg lurerpå hvordan denne type vogn ser ut? mange som annbefaler den, er det 3 eller 4 hjul? jegskal bare ha en god liten trille. vet du om en adr som jeg kan se den. evnt hvem selger denne vognen.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2008 #3 Skrevet 2. november 2008 Jeg syns det virker som OTH har tatt over veldig for EasyWalker. OTH har jo forsåvidt alltid vært populær, men har jo tatt helt av. Fikk solgt min etter 5 minutter på finn. Brukte litt lengre tid på bagen, ca 4 dager. Og det var til over halv pris.
Lykke X 4 Skrevet 2. november 2008 #5 Skrevet 2. november 2008 Det har seg slik at Barnas hus har slutta å føre Easywalker, det fører til mindre tilgjengelighet. Og så vil jeg tro folk kanskje velger bort denne framfor andre vogner fordi den bare er godkjent i EU for inntil 15 kg. Det gjorde iallefall jeg. Ellers er virker det jo som en kjempevogn, og har hørt mye bra om den. Har du prøvd å legge den ut på salg på vogndilla.com? Kan være rimelig lett å få solgt der evt.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2008 #6 Skrevet 2. november 2008 Easy Walker Calssic er ikke like populær lenger siden Easy Walker Sky har kommet... Folk vil heller betale litt mer for å da få skikkelig liggestilling på sportsdelen, svingbart framhjul og mye større bag...
Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #7 Skrevet 3. november 2008 Hvis bagen passer på EW Sky er det kanskje litt rart at du ikke får solgt den, men EW Classic er det vel ingen som kjøper lenger? Skjønner ikke helt vitsen med en trehjuling med fast framhjul jeg da... Hadde aldri vurdert å kjøpe det i alle fall..
Bægge dætern Skrevet 3. november 2008 #8 Skrevet 3. november 2008 hvis du går tur på ujevnt underlag blir det helt håpløst å ha et fremhjul som viker unna den minste hindring og de fleste firhjulinger er så lave i ramma at det er et problem på stier/traktorveier. derfor er en trehjuling med fast fremhjul best til slikt bruk : ))
Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #9 Skrevet 3. november 2008 men alle med svingbart fremhjul kan jo festes så det er ikke noe problem
Phantom´ Skrevet 3. november 2008 Forfatter #10 Skrevet 3. november 2008 Jeg har begge deler til min EW classic. Får svingbart som ekstrautstyr. Men egentlig er jo classic så lett at det ikke er noe stor sak å svinge med fast hjul heller. Personlig synes jeg Classic er en mye mer "snerten" vogn enn Sky, mye mindre og lettere, men ser ulempen med at den ikke legges helt flatt. Vi har en simo som vi har til sovevogn når snuppa sover hjemme i hagen. Classicen er uunnværlig baki bilen når vi skal på tur og ellers når det skal trilles tur i bratte bakker... som det er mange av her vi bor...
Anonym bruker Skrevet 4. november 2008 #11 Skrevet 4. november 2008 Classic er jo råfin og langt mer elegant enn Sky! Problemet er vel bare at man ikke får kjøpt den noe sted lenger, ihvertfall ikke i Oslo, som jeg vet om. Men får den jo på nett mange steder, da:) Jeg skal selv kjøpe meg en (brukt) Classic som sportsvogn nr. 2, til å ha i bilen og på hytta når det nærmer seg sommer igjen. (men dessverre kun sitte/sportsdelen;)
LegallyBlond Skrevet 5. november 2008 #12 Skrevet 5. november 2008 Ser fremdeles en del som triller easywalker classic, også nye vogner. Tror ikke det er helt ut, men tror at veldig mange av de som kjøper den vognen kjøper den når barnet er 1-1,5 år + og at derfor mange ikke trenger bag. Kan se ut som de som trenger vogn med bag heller velger sky (noe jeg forøvrig har stor forståelse for om vognen skal være den eneste vognen). Men classic er jo en super sportsvogn, nett og lett men stor nok til å vare ut vognperioden. Det er nok helt sikkert noen som har en slik vogn og kjøper bag om de får flere barn, er jo en super vogn å ha i bilen/shopping/reisevogn. Om du har litt tolmodighet får du nok solgt den til slutt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå