Gå til innhold

Soverutiner 5-6 mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en gutt som er 5 1/2 mnd nå, men han sover så lite.. Eller han "sover" på nettene, men våkner utrolig mye å sover urolig. Må gi han tytten en gang i timen (trur jeg)...synes dette er veldig stress! Å på dagtid så sover han sjelden mer enn 1 time om gangen... Er ikke vant til dette...har en gutt på 2 år, som sov myyyyye mer å bedre enn dette:p Hvordan er det med deres små?;)

Skrevet

Min på 5 mnd sover og lite på dagen. I seng 1830 ca, spiser 2-3 ganger i løpet av natta, får sutten flere ganger. Våkner før 6, men klarer å ha han i seng til 7- 8 ca. så sover han ofte 30 min i 10 tiden (inne) og mlm 3 kvarter/ 1.5 time i 13 tiden, og en sjelden gang 20 min i en lur utenom. Så det er ikke mye søvn på dagen heller, vanligvis 2 timer.

Skrevet

Snuppa på 5 1/2 mnd legger seg kl.19 og sover da i ett fram til en gang mellom 05-07. Da får hun mat og sover videre til 08-0830.

Sover i 11-tiden igjen, og da sover hun som regel 2-3 timer.

Så sover hun en times tid på ettermiddagen igjen, i 16-17 tida...

Skrevet

Straks 5 mnd gammel her, hun våkner 7.30-8.30. Sover dupp en gang mellom 12 og 13.30 og da sover hun alt fra 1 til 3 timer. Legger seg ca kl 19.00.

Hun har hatt denne "rutinen" i et par mnd nå, men har de siste dagene (uken kanskje) vært mye urolig mellom leggetid og midnatt. Vi mistenker tenner på gang..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...