Gå til innhold

Ammeinnlegg i ull..har dere det innerst med papirinnlegg utpå, eller først papirinnlegg og så ullinnlegget?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde ull isolerte best helt inntil kroppen, og melken trekkes vel bare gjennom det og blir sugd opp av papirinnlegget utenpå? Eller?

Skrevet

Jeg for min del, brukte de bare utenpå papirinnleggene for å bli varmere jeg. (når jeg var hjemme da, for det ble klumpete)

Skrevet

Jeg bruker papirinnlegg innert og ull ytterst, men en teori om at jeg vil lekke i de som jeg bytter ut og holde hele området varmt med ull. Men dersom jeg har tømt begge puppene veldig godt, kan jeg godt gå med bare ullinnlegg en stund. Men vet jeg at det kan gå en stund til jeg ammer, så sikrer jeg med papirinnlegg, vil ikke ha de sjarmerende rosene, hehe...utenpå klær nei, det er maks pinlig, spesielt siden man aldri er den første som ser det!

Skrevet

ull innerts :) hvis motsatt føler jeg meg fuktig på puppen, og natusan innleggene fester seg fast i brystvorten min, det er ikke godt!

Skrevet

jeg bruker faktisk et par sånne mesoftkompresser innerst jeg. og ull utenpå:-) papir er håpløst direkte på puppen for meg...

Skrevet

En lekker jo ikke dersom en har ull innerst og papirinnlegg utenpå...!?!

Skrevet

Nei absolutt ikke, men jeg FORETREKKER aa lekke inn i papirinnleggene som uansett skal byttes ut og ikke lekke direkte i ullinnleggene om du skjoenner. Men jeg lekker en del da...enda, og babyen gaar fra 2,5 mnd mot 3mnd om ikke lenge. Lurer paa hvor lenge jeg skal lekke paa den maaten og ha saann ekstrem utdrivningsrefleks. Er jo bare glad for det da men...lekke lekke, har lekket mye og var helt uproff i starten og brukte mange antrekk pr dag hehe....

Skrevet

Jeg foretrekker papir innerst og ull utenpå. Ikke spesielt digg når ullinnleggene blir våte og så tørker igjen og klistrer seg fast til allerede såre brystvorter...auu

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...