Anonym bruker Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 Ønsker meg sånn et juleservise, men vet ikke hvilket. noen gode tips?
mamma_til_solstråle Skrevet 2. november 2008 #2 Skrevet 2. november 2008 Magnor, det synes jeg er tradisjonelt og koselig;-)
Anonym bruker Skrevet 2. november 2008 #3 Skrevet 2. november 2008 Synes det er teit å ha et service man bruker en gan i året, men liker et Wedgewood service, som man godt kan bruke til jul med litt julestæsj på bordet og servietter som er litt julete til. For meg blir juleservice litt besteborgelig for min smak.
Gjest Skrevet 2. november 2008 #4 Skrevet 2. november 2008 Selv har vi porsgrunn porselens "fransk bondemønster" som penservise. Dette blir veldig fint til jul med hvit duk og røde servietter til:-)) Mye man kan gjøre med litt pynt ja;-)
Anonym bruker Skrevet 2. november 2008 #5 Skrevet 2. november 2008 Vi har et nydelig et fra Nille til 12 personer som vi fikk til jul av svigermor for et par år siden:P For et idiotisk påfunn!!! Hadde det ikke vært for det så hadde jeg hatt Porsgrunn sitt med nisser...
Den heldige eier av ett barn Skrevet 2. november 2008 #7 Skrevet 2. november 2008 Har også et fra Magnor. Kjempenydelig:)
Anonym bruker Skrevet 2. november 2008 #8 Skrevet 2. november 2008 Vi arvet juleservise av farmoren til sambo fra PP til 12 pers. Det med nissene på - aner ikke hva det heter. Hadde det ikke vært for det så hadde jeg aldri kjøpt meg julesevise. Men hadde jeg fått valget om å få et så ville jeg hatt det nye til PP med nissene på, altså de samme nissene som er fra "gammalt" av - men med nytt design - det er litt "kulere" og mer moderne Likte det igrunn myye bedre enn det gamle...
Anonym bruker Skrevet 2. november 2008 #9 Skrevet 2. november 2008 Servisene heter visst "Nisse" (det gamle) og "Maxinisse" (det nye) fra PP. Hvis du går inn på http://www.porsgrund.com/ og åpner katalogen for 2008 så finner du dem på side26 og 29 Her er det jo også andre serviser som er fine - kanskje du får noen ideer til hva du vil ha
siddismamma Skrevet 2. november 2008 #10 Skrevet 2. november 2008 Jeg har også kaffeserviset fra PP. Synes det er veldig koselig å bruke både til frokost, kaffe og kvelds. Jeg bruker det til hverdags fra 1. desember til nyttår. Det er jo ikke dyrere enn et vanlig hverdagsservise, så det er ikke krise om noe skulle bli knust. Det kan også vaskes i vaskemaskinen.
sveis Skrevet 2. november 2008 #11 Skrevet 2. november 2008 Vi har Paul Bonner's juleservice. Det er fint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå