mai mammaen til to Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 mini på snart 6 mnd er så sinnsykt urolig blitt. han legger seg stortsett greit.. men så våkner han minst 10 ganger før jeg legger meg. etter at jeg har lagt meg sove rhan med oss. da sover han litt bedre. men han våkner sikkert to ganger for mat fra 00- 5/6 tiden. og gjerne oftere og. så er det morgen kl 6-7.. hadde ikke vært noe problem om han stod opp da hadde jeg bare fått sovet på natten. og hatt litt kveld. nå har han hostet lenge så lurer på om det kan være grunnen. men vet ikke.. han sovner i sengen sin. så går jeg omtrent til døren og da HYLER han. i kveld sovnet han på fanget til sambo på sofaen. han lot ham ligge der en stund (så på fotball og jeg så det ikke arggg) og plutselig våknet han. jeg prøvde å legge han. etter 1.5 time der han sovnet men våknet etter 2-3 min igjen så tok jeg han tilslutt med meg opp. og nå ligger han storfornøyd på gulvet og herjer i vei.. helt feil men jeg orket ikke lenger. huff.. noen gode råd? han er forresten snart 6 mnd
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 2. november 2008 #2 Skrevet 2. november 2008 ingen råd dessverre, men vil bare dytte litt...kjenner til problemet:(
*stjerneklar med GULLSTJERNE* Skrevet 2. november 2008 #3 Skrevet 2. november 2008 Kanskje han trenger mer mat? Gått over til fast føde??
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 2. november 2008 #4 Skrevet 2. november 2008 Jeg har ikke gått over til fast føde, men han legger fint på seg å sovner somregel med tytten...skulle ønske han fant tytten selv;)
Gjest Skrevet 2. november 2008 #5 Skrevet 2. november 2008 Faste leggerutiner,legge seg 18.30-19-tiden. Kan sambo og du ta annehver natt? Det har vi begynt med,den andre ligger på sovesofa i stua med ørepropper. Gutten vår er snart 1 år og våkner dessverre mye, men nå har jeg bare akseptert det og regner med at det vil gå over, men i mellmtiden deler vi på søvnen, begge jobber.
Erlinda Skrevet 2. november 2008 #6 Skrevet 2. november 2008 Hei. Må si jeg kjenner til det ja. Her ble det bare rot etter at hun begynte med grøt når hun var nesten 5 mnd gammel. Før hun begynte med grøt kunne hun sove fra 20.30- max 04.00 og det er bra, men så begynte vi med grøt. Da våkner hun 23.30 når hun legger seg mellom 19.00 og 20.00. Noen kvelder nå har det blitt tidligere, men jeg har holdt henne nede i senga så hun har godtatt det til slutt. Det som er så sørgelig, er at når hun sover så å si på magen ( det har skjedd 2 ganger) sover hun kjempe lenge, nesten til klokken 06.00. Men tørr ikke å la henne sove slik ennå. Det blir noe annet når hun snur seg selv og vil sove slik. Kan være en mulighet å legge ham på eget rom, det skal vi prøve når vi har eget soverom til henne om 1 mnd. Ikke gi etter, for han finner ut dette fort. Du får igjen for det senere hvis du er bestemt nå, så prøv, det går sikkert bra. Syk deg opp selv når det begyner å bli sengetid, dette går så bra så. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå