Gå til innhold

Jenta mi har plutselig BARE øyne for pappaen! Grrrrr :-))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Neida, bare koselig at de har det så fint sammen. Men litt trist for mammaen når hun bare sier "nei" og vrir seg unna når vi skal finne på noe.. Håper hun blir litt mer nøytral snart! Dette er ganske nytt da, før likte hun oss like godt begge to :-).

Skrevet

Jeg vet akkurat hvordan du har det. De vet hvor de har oss vettu, vi er trygge og alltid tilgjengelige. Pappaen sin oppmerksomhet må de ofte sloss litt for. Ikke noe gøy det der men jeg prøver å fokusere på at det er deilig at hun ikke blir altfor mammadalt+ at det er superhyggelig de har et sånt forhold..

Skrevet

Jeg ville betalt om det var tilfellet her :) Snuppa er ett år og jeg er 25 uker på vei og hun har bare øynenen for mamma. Selv om vi har masse familie som kommer hver dag og duller med henne er mamma den viktigste. Det sliter meg ut faktisk. De gangene hun vil leke med pappa er jeg verdens lykkeligste sidne pappa er verdens lykkeligste også.

Skrevet

Hjemme hos oss er det også bare pappa som gjelder. Jeg spør: "er du mamma sin gutt" Får til svar:" nei, pappa!" Kjekt fra en gutt på 17 mnd...

Men til mitt forsvar, jeg kjører ikke traktor med ungen og har lite greie på radiostyrte biler... Syns pappa'n spiller med feige kort her!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...