Gå til innhold

hvordan kaste opp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

La innlegget først ut på anonym, men kan jo likegjerne legge det her. tror jeg brygger på omgangsyke er så kvalm.

Litt rart spørsmål kanskje...

jeg trenger å kaste opp, men får det ikke til. Har prøvd å stikke fingeren ned i halsen, men det hjelper ikke. er det noe jeg ikke har skjønt for hvordan man gjør det?

Noen andre tips for å kaste opp?

Er så usannsynlig kvalm, og det hadde vært så deilig å spy og bli kvitt det.

håper noen kan svare litt raskt.

Skrevet

Stikker du fingra langt nok bak da? Slik at du brekker deg? Det er vel det eneste jeg kan tenke meg funke ihvertfall=))

God bedring =)

Skrevet

Hold for nesen og stikk TO fingre i halsen og tenk på noe ekkelt, ellers kommer det av seg selv skal det opp.

God bedring:)!

Skrevet

Jeg bare bøyer meg over do jeg, så spyr jeg. Kommer det ikke noe trykker jeg litt på magen mens jeg tenker at jeg slikker soskåla, da spyr jeg som en helt. Har aldri fingre i halsen

Skrevet

Bland ei spiseskei vatn i ein liter lunka vatn og bøtt nedpå. Men pass på at du har bøtta klar...

Skrevet

To fingre i halsen har aldri funket for meg. Men jeg har klart å fremkalle brekninger bare ved å gjøre brekninger med underkjeven, drikk gjerne 1-2 glassvan før du bare provoserer frem brekninger. (ekstrem kvalme i svangerskapet gjorde at jeg lærte meg teknikken..)

Skrevet

tenk HARDT på at du brekker deg, og at du spyr, forestill deg smaken og lukten, du vil da bli såpass kvalm at du spyr.. :P heng gjerne over do og tenk på avføring o.l... usj.. :P bruk fingrene om det trengs i tillegg.. :P

Skrevet

Trodde det var et nøffemor innlegg;) Jeg hater å spy og gjør alt jeg kan for å unngå det. Men er jeg idiotisk kvalm, stikker jeg to fingre laaangt med i halsen og roterer litt rundt der..*æsj* God bedring=) Ekkelt å være kvalm.

Skrevet

Bland ei spiseskei vatn i ein liter lunka vatn og bøtt nedpå. Men pass på at du har bøtta klar...

Ranveig R

?????

her ble det vel en liten skrivefeil....????

Skrevet

jeg bare lener meg oppi do-skåla og tar et langt magadrag med dolukt så spyr jeg av meg selv. hehe.

Skrevet

Takk for svar. Nå kom det heldigvis (om jeg kan si det) av seg selv. Faktisk en utrolig lettelse å få spy når man er kvalm nok. Håper det ikke er en kraftig spysyke jeg har fått. (og så det er sagt, jeg pleier ikke å stikke fingrene i halsen fpr å spy. var bare helt desperat nå)

Skrevet

Takk for svar. Nå kom det heldigvis (om jeg kan si det) av seg selv. Faktisk en utrolig lettelse å få spy når man er kvalm nok. Håper det ikke er en kraftig spysyke jeg har fått. (og så det er sagt, jeg pleier ikke å stikke fingrene i halsen fpr å spy. var bare helt desperat nå)

Skrevet

*ikke for sarte sjeler*

Stapp en finger i halsen og en bak, dersom du ikke spyr da bytter du finger.... :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...